Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Kubíčková, Jana Ada ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti je teoreticky zakotven pojem "ryze tabletového magazínu" a následně presentovány možné přístupy k produkci těchto časopisů. Po teoretickém zakotvení práce v oblasti nových médií je praktická část zaměřena na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant tabletových časopisů (vydání tabletového versus vydání tištěné). Pozornost je také věnována zastoupení reklam a množství článků v jednotlivých typech periodik. Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivita
Informační design a jeho aplikace v kulturní statistice v ČR
Kubíčková, Jana Ada ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá použitím grafického designu pro prezentaci kulturních statistik. Cílem práce je navrhnout použití grafického designu (designu dat) v prezentaci výstupů kulturní statistiky ČR. První část práce je věnovaná definici používaných termínů, především pak vymezení kategorie informačního designu, jeho historickému vývoji, společenskému a psychologickému opodstatnění. Ve druhé části práce je nejprve zhodnocen současný stav prezentace výstupů kulturní statistiky a dále navrženo zpracování těchto výstupů s použitím grafického designu (designu dat).
Pozitivní a negativní vlivy globalizace na produktový design
Kubíčková, Jana Ada ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Práce se zabývá vlivem globalizace na produktový design. Cílem práce je popsat proměnu faktorů, které na produktový design působí a vliv těchto změn na produktový design. První část práce je věnovaná definici používaných termínů, především pak vymezení kategorie produktového designu a fenoménu globalizace. Ve druhé části práce je nejprve popsán koncept glokalizace, který s globalizací produktového designu úzce souvisí. Následně jsou zmíněny proměny jednotlivých faktorů, které ovlivňují design, tak jak je přinesla globalizace. Praktický dopad těchto změn je demonstrován na příkladech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.