Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nástroje pro tvorbu interaktivních videí
Hornek, Miroslav ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na význam tvorby interaktivních videí v digitální éře, kde vizuální obsah hraje klíčovou roli v komunikaci a interakci. V kontextu neustále se rozvíjejících technologií získává tvorba interaktivních videí význam nejen v oblasti vzdělávání, marketingu a zábavy, ale i v dalších lidských činnostech. Cílem této práce je prozkoumat a analyzovat různé aspekty nástrojů pro tvorbu interaktivních videí od historického vývoje videa až po současný stav a budoucí perspektivy. Zahrnuje komplexní pohled na multimediální prostředí a jeho vztah k interaktivnímu videu včetně digitálních forem obsahu, které přispívají k jeho dynamice a účinnosti. Dále práce zkoumá využití interaktivních videí ve vzdělávání a jejich roli při zvýšení zapojení a efektivity výuky. Analyzuje standardy tvorby interaktivních videí a různé interaktivní prvky, které mohou obohatit uživatelskou zkušenost. Klíčovou částí této práce je detailní analýza současných nástrojů pro tvorbu interaktivních videí a jejich využití ve vzdělávání. Práce poskytuje přehled nástrojů pro tvorbu interaktivních videí s důrazem na jejich využití ve vzdělávání a edukaci, přispívající k lepšímu pochopení této inovativní formy mediálního obsahu.
3D tisk pro vývoj pomůcek v oboru Informatika
Dümont, Jan ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je tvorba robotické pomůcky pro rozvoj algoritmického myšlení pro žáky 2. stupně základní školy a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny digitální technologie využívající 3D zobrazení a jejich využití ve školním prostředí. Větší důraz je kladen na popis technologií 3D tisku. Po představení digitálních technologií jsou analyzovány možnosti implementace 3D tisku a modelování ve výuce vybraných předmětů v rámci revize RVP ZV. Následuje seznam aplikací zabývajících se 3D modelováním vhodných pro vybrané cílové skupiny žáků. Praktická část předkládá návod na sestavení robota a návrhy pracovních listů s deseti algoritmickými úlohami včetně řešení pro pedagogy. Součástí jsou také podklady obsahující pravidla pro stavbu algoritmů ve vybraném programovém prostředí. Vzhledem k mapování procesu vývoje robota, dílčí část předkládá seznam elektronických součástek, které lze při výrobě robota využít, a zdůvodnění výběru použitých variant. Následující kapitola se věnuje reflexi pokusného ověřování, které bylo realizováno na Gymnáziu Lovosice, konktrétně v rámci volitelného semináře robotika pro žáky sekundy a tercie. V závěru práce je vyhodnoceno plnění vytyčených cílů. V přílohách k diplomové...
Využití verzovacích systémů pro podporu výuky
Pokorný, Milan ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Práce se věnuje verzovacím systémům a možnostem jejich využití ve výuce Informatiky. Na začátku práce jsou posouzena různá řešení pro správu verzí. Jako nejvhodnější je pro použití ve výuce vybrán distribuovaný systém Git, jehož principy jsou detailně popsány. Práce se dále zaměřuje na představení doplňků systému Git, ať už se jedná o výukové programy či přímo rozšiřující moduly. V další kapitole se text zaměřuje na roli verzovacích systémů ve vzdělávání, jejich výuku a použití ve smyslu didaktického prostředku. Navazující část práce je již prakticky zaměřená a soustředí se na popis postupů, které by umožnily zahrnout použití verzovacího systému v rámci třídy při výuce programování. V závěru text shrnuje pozitivní a negativní aspekty začlenění systémů pro správu verzí do výuky a podává praktická doporučení, včetně modelových řešení.
Digitální technologie záznamu obrazu
Svoboda, Filip ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Digitální technologie záznamu obrazu" jsou digitální technologie záznamu obrazu v širším obecném pohledu, a to z hlediska principů, na nichž příslušná zařízení pro záznam obrazu pracují, i z hlediska funkcí a technických řešení těchto zařízení. Základním záměrem práce je podat identifikaci a analýzu funkčních a aplikačních možnosti soudobých digitálních technologií záznamu obrazu v kontextu odborného využití, a to se zohledněním vývoje záznamu obrazu a rozvoje technologií digitálních v návaznosti na technologie analogové. Analýza funkčních a aplikačních možností stávajících technologií je východiskem pro naznačení perspektiv a směrů vývoje digitálních technologií záznamu obrazu v blízké budoucnosti. Hlavním cílem práce je rozpracovat problematiku digitálních technologií záznamu obrazu, a podat tak příspěvek k rozvoji informační báze studentů a učitelů zabývajících se digitálními technologiemi. Obsahově je práce věnována historii a vývoji záznamu statického a dynamického obrazu, resp. prezentaci statického a dynamického záznamu, charakteristikám digitálního záznamu obrazu, specifikům příslušných zařízení a predikci perspektiv a směrů blízkého vývoje a využití digitálních technologií záznamu obrazu.
Možnosti využití JS frameworků při vývoji webové aplikace
Soběslav, Jan ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití javascriptových frameworků při vývoji webové aplikace. Popisuje programovací jazyk JavaScript, jeho historický vývoj a standardizaci. Navazuje popisem JS knihoven a frameworků, jejich definice a odlišnosti včetně příkladů. Součástí je i prak- tická implementace, jak samostatného JavaScriptu, tak i vybraného frameworku. V závěru práce jsou popsány a následně i vyhodnoceny výhody a nevýhody uvedených technologií. 1

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.