Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Georgievová, Jitka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem BlueBiz. Praktická část představuje letecké společnosti Air France-KLM a obsahuje analýzu smluvních podmínek BlueBiz, konkurenční analýzu, analýzu komunikací programu a analýzu povědomí o programu BlueBiz. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je podkladem pro návrhy na zlepšení programu.
Kodaňská kritéria a jejich význam v procesu přijímání Turecka do EU
Georgievová, Jitka ; Adámková, Vlasta (vedoucí práce) ; Řehořová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce vysvětluje význam kodaňských kritérií. Tato kritéria hodnotí kandidáty na členství v EU podle třech aspektů: politický, ekonomický, legislativní. Toto hodnocení je každoročně publikováno Evropskou komisí pod názvem Zpráva o pokroku. Práce také popisuje přístupový rámec rámec kandidátských zemí do EU. Praktická část je zaměřena na Turecko, tzn. na plnění kodaňských kritérií Tureckem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.