|
Možnosti zlepšování kvality služeb fitcenter.
Marečková, Edita ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout možná řešení pro zlepšení kvality služeb ve vybraném fitcentru. Práce obsahuje teoretický základ z oblasti managementu kvality služeb, výčet požadavků na kvalitu služeb z pohledu zákazníka, charakteristiku fitcenter včetně historie fitness a popisu nabízených služeb ve fitcentru. Praktická část je zaměřena na konkrétní fitcentrum, ve kterém byl proveden průzkum spokojenosti zákazníků, ze kterého je vycházeno při tvorbě návrhů řešení pro zlepšení kvality služeb a spokojenosti klientů fitcentra.
|
|
Analýza kvality imigračních služeb a možnosti jejího zlepšování.
Mejtský, Miroslav ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou poskytování imigračního poradenství ve společnosti Deloitte Advisory, s.r.o. V teoretické části charakterizuje poskytované služby a vymezuje zákonné předpisy. V praktické části vymezuje kritéria kvality služeb a na základě výzkumu provedeném na klientech společnosti hodnotí kvalitu poskytovaných služeb. V poslední části předkládá náměty pro zlepšení imigračních služeb poskytovaných společností Deloitte.
|
| |
|
Zlepšování systému environmentálního managementu Metrostav a.s.
Martinková, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá revizí firemních procesů u konkrétní společnosti dle požadavků stanovených v normě ISO 14 001. V první části jsou zrevidovány současné světové přístupy k systémům environmentálního managementu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé požadavky normy a srovnávány se skutečným stavem ve firmě. Výstupem je pak navrhnutí zlepšení a shrnutí klíčových oblastí doporučení, které by firma měla přímo aplikovat.
|
|
Aplikace metod hodnocení vztahů se zákazníky v Plzeňských městských dopravních podnicích, a.s.
Buchalová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Stěžejním bodem diplomové práce jsou zákazníci a jejich spokojenost. Teoretická část se věnuje charakterizaci přístupu Řízení vztahů se zákazníky (CRM) a metodám hodnocení. Cílem diplomové práce je vytvoření dokumentovaného postupu pro hodnocení spokojenosti zákazníků a aplikace vybrané metody hodnocení. Naplněním tohoto cíle se zabývá část praktická, pro jejíž účely byla vybrána společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Vytvořený dotazník je aplikován na malý vzorek a práce je uzavřena vyhodnocením výsledků průzkumu a aplikovatelnosti dotazníku i dokumentovaného postupu.
|
|
Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Zrůstová, Pavla ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.
|
|
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných v plaveckém areálu Hradec Králové
Šejvlová, Iveta ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí kvalitu služeb, které jsou poskytovány v plaveckém areálu v Hradci Králové. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní pojmy managementu kvality, jako je kvalita, služba, atd. Dále jsou popsány některé metody marketingu a managementu kvality. Druhá část je aplikační. V této části je použit Ishikawův diagram, dále je proveda SWOT analýza, mystery visiting a dotazníkové šetření. Na základě výsledků těchto metod jsou v závěrečné části navržena opatření, která by mohla vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb.
|
| |
| |
|
Analýza bezpečnosti potravin na trhu v České republice
Vidrnová, Kateřina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá bezpečností potravin na trhu v České republice. Cílem práce je provedení analýzy zajištění bezpečnosti potravin na českém trhu z pohledu legislativy i spotřebitelů, identifikování základních problémů a navržení řešení do budoucna. V teoretické části přibližuje legislativní zajištění této oblasti a významné instituce, nebezpečí hrozící spotřebiteli, zajištění ochrany spotřebitelů a podobně. Praktická část se soustředí na analýzu situace na trhu potravin v České republice na základě dotazníkového i vlastního šetření. Všechny získané poznatky jsou shrnuty a zhodnoceny v závěru práce, včetně návrhů na zlepšení.
|