Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh manažerského reportingu společnosti s využitím nástrojů Business Intelligence
Brožová, Aneta ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu manažerského reportingu ve vybraném oddělení společnosti a formou případové studie následně zpracovává návrh způsobu reportingu za využití Business Intelligence technologií, a to na základě provedené analýzy procesů a infrastruktury ve společnosti. Analýze předchází rozsáhlá teoretická rešerše zabývající řízením informací v organizaci a podstatou Business Intelligence. Závěr se věnuje činnostem projektového plánu, který navrhuje nový proces reportingu pomocí vybrané technologie.
Analýza a návrh manažerského reportingu společnosti s využitím nástrojů Business Intelligence
Brožová, Aneta ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu manažerského reportingu ve vybraném oddělení společnosti a formou případové studie následně zpracovává návrh způsobu reportingu za využití Business Intelligence technologií, a to na základě provedené analýzy procesů a infrastruktury ve společnosti. Analýze předchází rozsáhlá teoretická rešerše zabývající řízením informací v organizaci a podstatou Business Intelligence. Závěr se věnuje činnostem projektového plánu, který navrhuje nový proces reportingu pomocí vybrané technologie.
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Brožová, Aneta ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií v náboru zaměstnanců. Jejím cílem je navrhnout vylepšení strategie sociálního náboru pro vybranou společnost a tento návrh následně ověřit. V teoretické části práce vysvětluje základy personalistiky a jejího vývoje, definuje sociální média a představuje statistiky jejich využívání. Závěrem popisuje oblast sociálního náboru, kde se právě personalistika a sociálních média potkávají. Spolu s tím popisuje širší funkcionalitu nejpoužívanějších sociálních médií a jejich možné využití v náboru. Praktická část analyzuje situaci v náboru pro danou společnost. Návrh vylepšeného sociálního náboru nachází východiska v popsané teorii a v analýze aktuálního stavu ve společnosti. Poslední částí práce je ověření úspěšnosti navrhnutých vylepšení pomocí dotazníku, jehož výsledky správnost návrhu strategie potvrdily.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.