Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí89 - 98další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření modulů OpenStack pro platformu Ansible
Šamalík, Adam ; Holík, Lukáš (oponent) ; Hruška, Martin (vedoucí práce)
OpenStack je cloudová platforma s distribuovanou architekturou, jejíž instalace je velice komplexní. V této práci navrhnu Ansible Playbook (automatický instalační skript), který OpenStack nainstaluje.
IDE for SCADA Development at CERN
Mareček, Matěj ; Holík, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
The goal of this master's thesis is to design and implement an IDE (Integrated Development Environment) that makes development for SIMATIC WinCC Open Architecture more effective and secure. This thesis is based on a research made by Eindhoven University of Technology and it meets needs of CERN EN ICE SCD section. The developed IDE is built on top of the Eclipse Platform and it uses Xtext for code parsing, scoping, linking and static code analysis. The IDE also supports a new programming language that allows programmers to easily define templates for WinCC OA configuration files. The interpreter of this new language is able to parse a template and a configuration file and decide whether the configuration file matches the template. The practical result of this thesis is an IDE that supports WinCC OA developers at CERN and performs periodical analysis of CERN code written in Control script Language.
Podnikatelský záměr
Holík, Lukáš ; Krejčí, Jaromír (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na kontrolu finančního zdraví firmy Dusab, spol. s r.o. na základě vybraných metod finanční analýzy. Dále práce vyhodnocuje stávající ekonomickou a marketingovou situaci společnosti. Bakalářská práce, je také zaměřena na navržení možnosti podnikatelského záměru, který si klade za cíl zvýšit celkové tržby společnosti a zvýšit produktivitu práce, tak, aby firma Dusab, spol. s r.o. i nadále provozovala podnikatelskou činnost na konkurenčním trhu. Ve spojitosti s analýzou jsou navrženy východiska řešení a v poslední řadě vytvoření nových webových stránek.
Datové struktury s paralelním přístupem
Opletal, Tomáš ; Lengál, Ondřej (oponent) ; Holík, Lukáš (vedoucí práce)
Paralelní programování přináší, kromě možnosti rozložit běh programu na více současně běžících procesů sdílejících data, také některé problémy. Je potřeba tyto paralelně běžící procesy synchronizovat a zařídit, že při komunikaci a sdílení dat nedojde k problémům vycházejícím z toho, že běží mnoho procesů současně. Tyto synchronizační algoritmy také nesmí příliš zatížit celkový běh programu. Tato práce popisuje způsoby synchronizace procesů a také je zde implementováno několik různých algoritmů pro práci s paralelní frontou, které jsou výkonnostně otestovány.
BDD knihovna
Troška, Karol ; Holík, Lukáš (oponent) ; Lengál, Ondřej (vedoucí práce)
Binární rozhodovací diagram je datová struktura využívaná v mnoha oblastech informatiky. Tato práce popisuje BDD ako matematický formalizmus a navrhuje možnou reprezentaci BDD v počítači. Návrh je zaměřen především na rychlost snížením počtu alokací paměti a na jednoduchost a intuitivnost využívaní knihovny. V práci je několik jednoduchých příkladů užití knihovny a výstrahy, kterým by se měl programátor při používaní knihovny vyvarovat. Navržená reprezentace byla implementována v jazyce C.
Context Awareness for Mobile Phones
Szánto, Ladislav ; Holík, Lukáš (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
This bachelor thesis has two goals. First is to talk about context awareness of nowadays mobile phones and about possibilities, how can context awareness be used in various branches of business. Second goal is more practical and it consists of implementing an application on one specific mobile phone. This application should be able to collect various data from sensors and non-sensors present on the mobile phone. It should also be able to differentiate between some different contexts.
Real-time počítačová hra s prvky UI
Halamíček, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Holík, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou umělé inteligence v real-time počítačových hrách. Projekt si klade za cíl vytvoření inteligentních počítačového protihráče v real-time prostředí multiagentních systémů.
Kooperativní plánování projektů v aplikaci Getting Things GNOME
Matušov, Izidor ; Holík, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o rozšíření pro aplikaci Getting Things GNOME, které ji umožní používat pro plánování a správu kooperativních projektů. Čtenář je seznámen se základními principy a vybranými metodami plánování a řízení projektů. V rámci této práce byla identifikovaná cílová skupina uživatelů a jejich potřeb, pro které bylo navrhnuto řešení. Práce obsahuje přehled rozšířeného uživatelského rozhraní pomocí náčrtků. Navrhnuté řešení bylo implementováno a otestováno.
Testování platformy JBoss Drools založené na modelu
Široký, Petr ; Holík, Lukáš (oponent) ; Letko, Zdeněk (vedoucí práce)
Technika testování založeného na modelu (MBT) využívá model chování systému k automatickému generování sady testů, čímž snižuje nákladnost testování oproti konvenčnímu manuálnímu vývoji a udržbě testů. Tato práce se zaměřuje na využití zvoleného MBT nástroje OSMO při testování reálného softwarového produktu. Konkrétně se o jedná kompilátor podnikových pravidel využívaný v systému Drools, který je spoluvyvíjený společností Red Hat. V práci je popsán způsob zavedení MBT přístupu s ohledem na jeho dobré přijetí komunitou vývojářů, dále pak vytvoření modelu možných vstupů testovaného kompilátoru a zhodnocení vytvořené testovací sady. Využití MBT přístupu vedlo k odhalení pěti nahlášených a tří potencionálních a dosud nehlášených chyb v testovaném kódu. Práce na příkladu shrnuje hlavní přednosti i praktické nedostatky využití MBT technik v praxi.
Verifikovaná knihovna datových struktur
Rychnovský, Jan ; Holík, Lukáš (oponent) ; Lengál, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodikou psaní verifikovaných programů pomocí nástroje VCC. Zmíněná metodika je založena na principu doplnění kódu programu o anotace, jež poskytují specifikaci požadované funkcionality. Nástroj VCC pak prostřednictvím formálních metod určí zda zdrojový kód splňuje danou specifikaci či ne. V první části práce je popsána formální verifikace a zmíněny tři základní přístupy k ní. Následně jsou popsány problémy splnitelnosti výrokových formulí (SAT) a splnitelnosti formulí v teoriích predikátové logiky (SMT). Práce se dále věnuje popisu verifikačního nástroje VCC, jeho funkčnosti, metodice, syntaxi a sémantice příkazů jeho anotačního jazyka BoogiePL. Druhá část textu je zaměřena na popis návrhu a implementace verifikované knihovny datových struktur obsahující jednosměrný, dvousměrný a kruhový seznam, binární vyhledávací strom a Treiberův zásobník. Závěr práce diskutuje získané poznatky o programovací metodice založené na psaní verifikovaného kódu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí89 - 98další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.