Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 891 záznamů.  začátekpředchozí889 - 891  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová politika firmy v informační společnosti
Marek, Jan ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.
Využití IT technologií pří zpracování zvuku
Marek, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje současné možnosti IT technologií pro záznam, zpracování a editaci informací v audio formě. Obsahuje obecný popis zvuku a jeho dělení. Jasnou a srozumitelnou formou popisuje metody pro zpracování zvuku. Porovnává analogové a digitální metody zpracování zvuku, popisuje jejich principy, věnuje se praktickému využití v modelových organizacích za současného zvažování ekonomického dopadu. Zabývá se problematikou archivace a distribuce zvukových dokumentů.
Finanční analýza Spokaru, a.s.
Pochová, Lenka ; Zapletalová, Jitka (vedoucí práce) ; Marek, Jiří (oponent)
Práce popisuje obecnou charakteristiku finanční analýzy, její význam a postavení ve finančním řízení, její cíle, zdroje vstupních informací a uživatele. Dále práce popisuje metody a ukazatele finanční analýzy.Tyto metody jsou aplikovány na konkrétním příkladu, to je na výsledcích hospodaření společnosti Spokar a.s. Součástí práce je i mezipodnikové srovnání analyzované společnosti s vybranými společnostmi z odvětví a vyhodnocení tohoto srovnání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 891 záznamů.   začátekpředchozí889 - 891  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.