Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí75 - 84další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh letounu VUT 081 Kondor v dvoutrupové variantě
Suk, Filip ; Vaněk, František (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Cílem diplomového projektu je určit zatížení ocasních ploch a motorového lože pro motor ROTAX 912iS letounu VUT 081 KONDOR. Dále provézt návrh nosníků, stabilizátoru a kýlových ploch, návrh uchycení nosníků k centroplánu s uvážením systému řízení. Při návrhu jsou uplatněny předpisy CS-VLA s respektováním předpisu ELSA pro stavebnicovou konstrukci.
Návrh dvoumístného kovového letounu s ohledem na nízkou cenu a jednoduchost stavby
Machala, Martin ; Píštěk, Antonín (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Cílem této práce je koncepční návrh dvoumístného celokovového letounu v dle předpisu UL-2, který bude výrobně jednoduchý a cenově dostupný. Úvodní část řeší koncepci, návrh a technologičnost daného letounu. V další části jsou řešeny aerodynamické charakteristiky letounu, hmotový rozbor a letové výkony. V závěrečné části je zpracován výpočet pevnosti křídla letounu.
Návrh letounu v koncepci amfibie vychátející z VUT 001 Marabu
Prokop, Vít ; Weis, Martin (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konverzí letounu VUT 001 Marabu na amfibii. Její součástí je návrh geometrie plováku, a výpočet hydrodynamických a aerodynamických vlastností letounu VUT 031 Hydro. Jako poslední body je potom zpracován výpočet zatížení plováku, podvozku a ideový návrh mechaniky zatahování podvozku.
Návrh dvoumotorového letounu VUT 200 s turbovrtulovým motorem TP 100
Raida, Radek ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navrením pohonné jednotky pro dvoumotorový letoun VUT 200, jedná se o modifikaci letounu VUT 100. Práce obsahuje analýzu vhodné pohonné jednotky, návrh zástavby pohonné jednotky, hmotový rozbor, centráe, letové výkony a posouzení stability a iditelnosti.
Návrh letounu VUT 051 RAY s uvážením hybridního pohonu
Zeman, Petr ; Bencalík, Karol (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem hybridního pohonu pro malý letoun. Úvodní část nahlíží do problematiky hybridního pohonu a popisuje jeho současné využití v letectví. V další části práce jsou porovnány letouny VUT 051 RAY a Skyleader 600 a je vybrán letoun s lepšími aerodynamickými charakteristikami. Pro zvolený letoun je navržena vhodná koncepce hybridního pohonu. Na základě zvolené koncepce jsou vypočteny základní letové výkony. Následně je proveden hmotnostní rozbor a výpočet centráží letounu se zvolenými komponenty pohonu a jejich uspořádáním. V závěrečné části je navrženo motorové lože elektromotoru a konstrukce pro zástavbu baterií.
Celokovový letoun kategorie UL a LSA s aplikací moderních avionických, řídících a kontrolních systémů
Kadlčík, Jiří ; Třetina, Karel (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem celokovového letounu podle předpisů UL-2 a LSA. Byla provedena rešerše letounů v dané kategorii na trhu. Z tohoto rozboru byla navržena koncepce, kterou se práce dále zabývá. Druhá část práce se zabývá avionickým vybavením letounů. Byl proveden rozbor trhu a byla navržena cesta pro modernizaci vybavení pro malé sportovní letouny kategorií UL a LSA.
Návrh zástavby vodíkové tlakové nádrže na křídlo letounu VUT 001 Marabu
Koštial, Rostislav ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce bylo navrhnout zástavbu vodíkové tlakové nádrže pro letoun VUT 051 RAY. Byl proveden průzkum dostupných palivových článků na trhu. Umístění nádrže bylo zvoleno nad křídlem s použitím komponent pro uchycení proudového motoru TJ100 M pro letoun VUT 001 MARABU. Pro palivové nádrže byly navrženy aerodynamické kryty. Dále byl spočítán hmotností a centrážní rozbor letounu, základní letové výkony a změna odporu letounu při umístění nádrží nad křídlem.Dále byla provedena pevnostní kontrola v závěsů.
The Landing Gear design for RAPID 600 aircraft
Chren, Tibor ; Hlinka, Jiří (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with design of retractable landing gear for Rapid 600 aircraft. The main purpose of this thesis is to analyze different retraction options for front and main landing gear and resulting selection of suitable variants. The thesis is consequently concerned with design of selected options including proposal of automatic landing gear control system and specifying the features and characteristics of this system. In the thesis there is also included the analysis of critical flight conditions which could be detected by this system.
Přestavba letounu L-410 pro potřeby hašení požárů
Hlavačka, Miroslav ; Píštěk, Antonín (oponent) ; Kouřil, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá přestavbou letounu L 410UVP-E20 pro potřeby hašení požárů. Je zde představena činnost letecké hasičské služby v České republice. Práce také řeší využití modifikace pro hlídkovou činnost a pro převoz raněných.
Modifikace letounu RAPID 200 pro vlekání
Seďa, Ondřej ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem modifikace letounu RAPID 200 (Skyleader 200) pro vlekání při dodržení maximální vzletové hmotnosti 450 kg. Obsahuje návrh úpravy konstrukce, hmotnostní rozbor těchto úprav a kontrolu centráží. Práce dále obsahuje návrh zástavby pohonné jednotky sestávající z motoru M 132 a vrtule V 541.2, vlečného zařízení a přistávacího zařízení, výpočet zatížení pohonné jednotky a vlečného zařízení a výpočet základních výkonů. V neposlední řadě je součástí práce zhodnocení ekonomie provozu, stanovení provozních charakteristik a použití letounu pro speciální účely.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí75 - 84další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.