Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 975 záznamů.  začátekpředchozí700 - 709dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Otmar, Jakub ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Preuss, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení strategické analýzy zvolené společnosti prostřednictvím externí a interní analýzy s důrazem na analýzu odvětví. Na základě získaných informací poté zhodnotit situaci podniku a jeho postavení na trhu a navrhnout určitá doporučení a opatření.
Expanze nadnárodní společnosti na zahraniční trh
Kholodnaia, Antonina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem této práce je praktické doporučení pro efektivní integraci nadnárodní společnosti do ruského trhu, vycházející ze studia teoretických základů. Pro naplnění cíle práce byly použity metody seskupování dat, klasifikace a určení prioritních procesů a událostí, metoda porovnatelné analýzy a praxe uskutečnění expanze společnosti do zahraničí. Hlavní metodou analýzy specifiky krajiny byla zvolena PESTLE-analýza. Závěry a doporučení mohou být využity při výběru vhodné formy vstupu nadnárodní společnosti na cizí trh nebo rozšíření její mezinárodní činnosti a ukotvení na ruském trhu.
Marketingové a rozpočtové podklady pro podnikatelský plán založení domova pro německy mluvící seniory
Pavelcová, Denisa ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat takové marketingové a rozpočtové podklady, které budou vhodné pro použití v právě realizovaném projektu výstavby domova pro německy mluvící seniory nedaleko Jindřichova Hradce. Tohoto cíle bude dosaženo rešerší kvalitních literárních zdrojů, analýzou okolí a konkurence, zpracováním legislativních omezení. Diplomová práce bude zaměřena na marketingové analýzy a sestavení zakladatelského rozpočtu. Pomocí marketingových analýz bude navržen výběr marketingových nástrojů k oslovení německy mluvících klientů. Vytvoření zakladatelského rozpočtu pomůže odvodit hodnotu potřebných finančních prostředků k začátku podnikání. V závěru práce bude zhodnocení podnikatelského plánu.
Strategická analýza podniku
Houška, Josef ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Diplomová práce "Strategická analýza podniku" popisuje zhodnocení strategie vybrané organizace. Zhodnocení zahrnuje provedení optimalizace strategie. Při zjištění nevhodnosti stávající strategie daného subjektu následuje navrţení nového řešení a strategie, které vychází z aplikovaných analýz. Toto řešení, by mělo být nabídnuto vlastníkovi nebo vedení organizace. Zpracování zahrnuje teoretickou a metodologickou část, kde je z teoretického hlediska popsán obsah strategické analýzy podniku a způsob postupu. V praktické části je aplikována teorie a metodologie na vybranou organizaci, z které vyplynou konkrétní strategie a zjištění.
Podnikatelský plán
Švec, Marek ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce je vypracována na téma "Návrh podnikatelského plánu na ruční papírnu v Jindřichově Hradci". Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti brownfieldů a jejich financování. Další teoretickou kapitolou je problematika struktury podnikatelského plánu. Praktická část se týká vypracování podnikatelského plánu v oblasti využití vybraného brownfieldu a navrhnutí jeho budoucího využití. Jedná se o konkrétní objekt v Jindřichově Hradci, ulice Jemčinská 247.
Strategická analýza malého podniku
Fürbachová, Miluše ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice strategické analýzy v podmínkách malých firem. Pomocí vhodně zvolených metod zkoumá vnitřní a vnější prostředí konkrétní firmy -- Truhlářství Kašpar. Na tomto základě stanovuje pozici firmy na vymezeném trhu a následně navrhuje sadu taktických opatření, která jsou primárně zaměřena na zefektivnění komunikace a prezentaci firmy pomocí různých komunikačních nástrojů.
Podnikatelský plán
Polák, Vladimír ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na vybudování minipivovaru v jihočeském městě Veselí nad Lužnicí. Diplomová práce je tvořena částí teoretickou, na níž navazuje praktická část. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy týkající se podnikatelské praxe a právních forem podnikání. V další teoretické části je rozveden význam a důležitost tvorby a naplňování podnikatelského plánování. Hlavním cílem teoretické části je poskytnout návod a teoretický podklad ke zpracování podnikatelského plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu na zbudování minipivovaru ve Veselí nad Lužnicí. Na základě vypracování tohoto podnikatelského plánu by mělo být objasněné, zda je záměr proveditelný, případně za jakých podmínek je možné záměr zrealizovat.
Strategická analýza podniku
Daněčková, Petra ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí vybraných metod a nástrojů zpracovat strategickou analýzu podniku OLIVIER FOOD s.r.o., odhalit jeho silná i slabá místa a navrhnout strategii vedoucí ke zlepšení situace ve společnosti.
NPM: Optimalizace nákupního procesu
Martinovová, Nikola ; Pilař, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Teoretická část práce bude zaměřena na konsolidaci informací v rámci procesního řízení s následujícím užitím poznatků, upravených o interní Continental postupy, v praktické části diplomové práce. To vše za účelem remodelace stávajícího nákupního procesu neproduktivního materiálu. Obsahem praktické části této diplomové práce bude analýza současného nákupního procesu neproduktivního materiálu v některé z lokací firmy Continental Automotive. Záměrem bude najít a popsat ztráty a překážky procesu. Hlavním cílem je zlepšení procesu s ohledem na efektivitu, ušetření času a případné úspory nákladů. Poté, co budou v procesu identifikovány ztráty a překážky, bude navrhnut možný ideální stav procesu. A nakonec bude na základě rozdílu mezi ideálním a současným stavem nákupního procesu zmapován jeho budoucí stav, se záměrem jeho zlepšení v porovnání se současným nákupním procesem.
Strategická analýza podniku
Štěpán, Kamil ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Přílepková, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat střednědobou strategii podniku zabývajícího se prodejem kancelářské techniky. Její součástí je obecná charakteristika strategického plánování a řízení, strategické analýzy a jednotlivých druhů strategií. V praktické části budou nejprve popsány základní imperativy strategie, bude provedena externí a interní analýza, SWOT analýza a popis faktorů působících na společnost, které vycházejí z provedených analýz. Následně budou navrženy strategické opce a posouzeny relativní přínosy a rizika jednotlivých opcí a stanoveny akční plány jejich realizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 975 záznamů.   začátekpředchozí700 - 709dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.