Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bariéry úspěšného koučování v organizaci
Fraňková, Anna ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem koučování v organizacích, respektive tématem bariér, které do koučování v organizacích vstupují a brání tak jeho úspěšnosti. Nejprve je pozornost věnována definici koučování, jeho základním principům, formám a specifikům vůči ostatním rozvojovým metodám. Dále je popsáno využití koučování v organizacích, důvody k jeho implementaci, jeho přínosy a zejména bariéry, které se v této souvislosti mohou objevit. e t vychází z odborné literatury a z dat kvalitativního výzkumného šetření. ájem je soustředěn na pohled zainteresovaných stran, které se koučovacího procesu účastní - garantů koučování, koučů a koučovaných a na to, jak tito aktéři vnímají možné bariéry koučování, a to nejen v průběhu koučovacího procesu, ale i před jeho zahájením a po jeho skončení. Klíčová slova: koučování, bariéry úspěšnosti, rozvoj zaměstnanců, koučovací proces, kouč, koučovaný
Analýza rozvojových programů pro studenty a absolventy škol
Bourová, Lenka ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozvojovými programy pro studenty a absolventy v organizacích. První část práce je věnována teoretickému ukotvení základu talent managementu a metodám rozvoje talentů, které jsou v programech realizovány. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu rozvojových programů pro studenty a absolventy ve vybraných organizacích. Jsou stanovena základní srovnávací kritéria, která jsou u jednotlivých programů popsána a následně vyhodnocována. Práce usiluje o nalezení společných znaků popisovaných rozvojových programů a popis trendů v dané oblasti. Klíčová slova Talent management, rozvojový program, trainee program, student, absolvent.
Elektronická podpora personálních činností
Talířová, Alena ; Žufan, Jan (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
3 ABSTRAKT Tato diplomová práce se věnuje možnostem využívání elektronické podpory v rámci personálních činností. Práce se postupně na základě odborných pramenů zabývá vývojem, obecnými podobami elektronické podpory, využíváním specifické podpory v jednotlivých personálních činnostech a směřování vývoje elektronické podpory v oblasti řízení lidských zdrojů. Součástí práce je také empirická studie, která je realizována smíšeným šetřením prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku. Toto šetření je zaměřeno na současný stav využívání elektronické podpory vybraných personálních činností (jakými jsou analýza pracovních míst, získávání, výběr, přijímání, adaptace, nepeněžní odměňování, hodnocení, vzdělávání, péče o pracovníky a interní komunikace) v organizacích působících na území České republiky. KLÍČOVÁ SLOVA: Personální činnosti, elektronická podpora, personální informační systém, personální aplikace, intranet, HR portály, HRIS.
Rozvoj kompetencí lektorů soft skills: tvorba vzdělávací koncepce
Hončová, Simona ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce je věnována tématu rozvoje kompetencí u lektorů soft skills - měkkých kompetencí. Pozornost je věnována rolím, které lektor při výkonu svého povolání zastává, a s nimi souvisejícím lektorským kompetencím, jež nezbytně potřebuje pro kvalitní zvládnutí profese. Středem zájmu jsou možnosti rozvoje lektorských kompetencí v rámci formálního i neformálního vzdělávání, které lektor má pro přípravné a dalším profesní vzdělávání s důrazem na metody, prostřednictvím kterých lze vzdělávání realizovat. Empirická část práce mapuje způsoby osvojení lektorských kompetencí tak, jak k nim dochází v praxi, vztah k dalšímu profesnímu rozvoji a ověřuje vhodnost metod užívaných pro rozvoj kompetencí. Na základě analýzy výpovědí respondentů a relevantní literatury je vytvořen metodický koncept vzdělávání lektora.
Etické aspekty využití sociálních sítí v procesu získávání a výběru pracovníků
Jandová, Jana ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Tato práce se věnuje etickým aspektům využití sociálních sítí v personálním řízení. Představuje vybrané internetové sociální sítě a jejich přínosy a limity využití v personálním řízení. Pozornost je věnována procesu získávání a výběru pracovníků se zaměřením na etické hledisko a možná rizika využití sociálních sítí. Práce se opírá o dosavadní poznatky zejména ze zahraničních odborných zdrojů a zabývá se pohledem personalistů na využití sociálních sítí v této oblasti. V rámci kvalitativního šetření je srovnáván přístup personalistů v organizacích a pracovníků zprostředkovatelských a poradenských společností k této problematice a je zkoumáno, zda se jejich stanoviska odlišují.
Rozvoj kompetencí lektorů soft skills: tvorba vzdělávací koncepce
Hončová, Simona ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce je věnována tématu rozvoje kompetencí u lektorů soft skills - měkkých kompetencí. Pozornost je věnována rolím, které lektor při výkonu svého povolání zastává, a s nimi souvisejícím lektorským kompetencím, jež nezbytně potřebuje pro kvalitní zvládnutí profese. Středem zájmu jsou možnosti rozvoje lektorských kompetencí v rámci formálního i neformálního vzdělávání, které lektor má pro přípravné a další profesní vzdělávání s důrazem na metody, prostřednictvím kterých lze vzdělávání realizovat. Empirická část práce mapuje způsoby osvojení lektorských kompetencí tak, jak k nim dochází v praxi, vztah k dalšímu profesnímu rozvoji a ověřuje vhodnost metod užívaných pro rozvoj kompetencí. Na základě interpretace výpovědí respondentů a relevantní literatury je vytvořen metodický koncept vzdělávání lektora.
Motivace pracovníků v období mladé a starší dospělosti
Krchová, Eva ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Resumé Tato diplomová práce se zabývá tématem motivace pracovníků, přičemž se zaměřuji především na dvě věkové skupiny pracovníků - pracovníky v období mladší dospělosti a pracovníky v období starší dospělosti. V úvodu je vysvětleno, proč jsem si dané téma vybrala, poté předestírám základní vymezení pojmů, seznamuji s klasickými teoriemi motivace, na které následně navazuje přehled teorií motivace zaměřených na pracovní prostředí. Uvádím také poznatky z vývojové psychologie, přičemž svou pozornost věnuji především psychologickým charakteristikám mladého a staršího pracovníka.Ve své práci čerpám kromě klasické literatury také z mnoha výzkumů, které byly na dané téma v posledních letech uskutečněny a které uvádějí rozdíly mezi pracovníky mladšími a staršími. V poslední části analyzuji své výzkumné šetření, které má formu kvalitativních rozhovorů s představiteli obou skupin pracovníků, na které se zaměřuje tato diplomová práce, a porovnávám jeho výsledky s teoretickými východisky.V závěru konstatuji, že ač se v určitých aspektech tyto skupiny liší a je třeba mít tyto odlišnosti na zřeteli, základní motivační teorie jsou však stejně platné pro obě skupiny.
Externí personální poradenství
Trnková, Dagmar ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
This diploma thesis deals with the subject of external human resource consultancy. It introduces the comprehensive view on consultancy process and describes in detail the range of human resources agendas associated with consultancy. The entire document links theoretical findings with business practice and demonstrates how the external consultancy can be applied in organizations. It reflects common problems in companies with emphasis on extended description of human resource outsourcing. Empirical part of the thesis looks into on-line offers of consultancy services in human resource management. This topic is subject of qualitative survey aimed at describing contemporary human resources consultancy market in Czech Republic. Survey findings present structure of consultancy services. Key words: consultancy, management consultancy, human resources consultancy, outsourcing, human resources outsourcing (HRO).
Emoční inteligence a její měření
Štěpánková, Monika ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Marková, Dagmar (oponent)
Základním tématem této bakalářské práce jsou významné koncepce emoční inteligence a jejich užití při měření tohoto fenoménu. Práce stručně seznamuje se základními rysy koncepcí emoční inteligence i s měřicími nástroji, které jsou s jejími koncepcemi spojené. Zároveň ukazuje, v jaké fázi vývoje se aktuální chápání emoční inteligence nachází. V empirické části bude použit vybraný měřicí nástroj emoční inteligence. Cílem této práce je popsat tři možnosti v měření emoční inteligence a demonstrovat její měření na jednom sebehodnotícím testu. Předpokládaný postup je komparace existujících měřicích metod a následné využití metody SSEIT na vzorku dvou lidí. Úroveň emoční inteligence bude porovnávána dotazníkovým šetřením na vzorku deseti lidí, kteří se s dotazovanými znají. Srovnání výsledků ukáže, nakolik se odpovědi prvotních dvou testovaných osob shodují nebo liší s názory jejich deseti známých a jaká je tedy výpovědní hodnota sebehodnotících testů emoční inteligence.
Uplatnění 360stupňové zpětné vazby
Sýkorová, Jana ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato práce je zaměřená na 360stupňovou zpětnou vazbu, s důrazem na její využití. V teoretické části je komplexně popsán proces 360stupňové zpětné vazby, spolu s implementací tohoto nástroje do společnosti. Je zde také stručně nastíněna tvorba dotazníku 360stupňové zpětné vazby, sběr dat a popisy možností, jak lze nakládat s výstupy tohoto nástroje. Využití nástroje je popsáno jak z hlediska činností a personálních procesů v rámci firmy, tak také z hlediska prostředí, ve kterém se tento nástroj může využívat. V práci jsou uvedeny také další personální procesy, na které může 360stupňová zpětná vazba navazovat či se s nimi doplňovat. V empirické části je zahrnuta případová studie zavedení 360stupňové zpětné vazby do poradenské a vzdělávací společnosti. Přičemž je zde vhodná implementace brána jako předpoklad k efektivnímu využití 360stupňové zpětné vazby ve společnosti. Data k empirické části práce sesbírala autorka zúčastněným pozorováním probíhajícího projektu ve firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.