Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 534 záznamů.  začátekpředchozí513 - 522dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum před zavedením nového výrobku na trh
Dvořáková, Markéta ; Kužel, Vilém (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem preference zákazníků v oblasti Kabelových nosných podpůrných systémů na českém trhu . Šetření vyústí v závěrečná doporučení pro firmu, která hodlá zavést nový výrobek který rozšíří výrobkovou řadu. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji a marketingovým výzkumem.
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Telemarketing
Špicová, Martina ; Hanák, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické linky, který zaručí její efektivnější fungování.
Návrh marketingové strategie
Menšík, Jakub ; Burian, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného výzkumu vhodnou marketingovou strategii, která by měla vést ke zlepšení prodejnosti výrobků firmy PLEAS a.s. Teoretické poznatky jsou aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti. V praktické části jsou analyzovány a prezentovány výsledky marketingového výzkumu a návrhy z nich vyplývající.
Průzkum tržní orientace High tech firem
Němečková, Barbora ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tržní orientace je jedním z důležitých předpokladů dlouhodobě úspěšného fungování podniků. Důležitým aspektem analýzy tržní orientace je vymezení a měření faktorů, které tržní orientaci ovlivňují a posouzení významu tržní orientace pro prosperitu podniků. Diplomová práce se zabývá problematikou vymezení a měření tržní orientace firem v našem prostředí.
Průzkum tržní orientace našich firem
Vlasová, Tereza ; Hela,, Rudolf (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ověřením tržní orientace high-tech firem ve městě Brně, měřením vlivu tržní orientace na podnikový výkon, zjištěním vazby mezi tržní orientací a podnikovým výkonem u daných firem a posouzení logické struktury použitého dotazníku. Na základě zjištěných informací diplomová práce obsahuje obecné návrhy řešení, které jsou určeny daným firmám, upozorňují na jejich slabá místa a zároveň navrhuje strukturu dotazníku pro potřeby dalšího využití v průzkumu tržní orientace firem.
Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh
Hačková, Eva ; Podlešáková, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi nově vstupující firmy na trh se službou v oboru účetního poradenství. Je třeba zjistit, zda má taková firma na trh vstoupit či ne a jaké má vyhlídky do budoucna.
Marketingový audit
Čevelová, Petra ; Rajnoch, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracování na téma marketingový audit. Jejím cílem provedení marketingového auditu ve firmě XX. Předmětem auditu je jejich nejstarší produkt, a to v plné šíři, tj. celkové zhodnocení marketingové činnosti firmy. Marketingový audit je nástroj analýzy v této diplomové práci. Poznatky shrnuji v analýze SWOT, na jejímž základě jsem vypracovala seznam doporučení s cílem vylepšení fungování marketingových činností, následně jsem sestavila přibližný rozpočet pro tyto kroky, stejně tak jako předpokládané výnosy pro firmu. V závěru firmě doporučuji podstoupení následného auditu, který ověří správnost provedení změn.
Návrh marketingové strategie rozvoje služeb elektronického bankovnictví
Mičudová, Martina ; Židó, Ján (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cielom mojej diplomovej práce bola príprava návrhu marketingovej stratégie na rozvoj služieb elektronického bankovníctva v banke XY, a.s.. V analytickej časti práce sa zaoberám analýzami zákazníkov, tak aj konkurenciou a rovnako rozborom situácie na slovenskom bankovom trhu, jeho silnými stránkami i slabinami, príležitosťami a hrozbami. Jednotlivé produkty elektronického bankovníctva sú klasifikované podla pozície v Bostonskej matici. Závery získane z analytickej časti práce, sú podkladom k formulovaniu návrhov týkajúcich sa optimálneho marketingového mixu produktov elektronického bankovníctva.
Návrh opatření pro zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku
Kyšáková, Lenka ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného marketingového výzkumu vhodná opatření, která by měla vést ke zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou situaci vybrané firmy. Praktická část analyzuje výsledky provedeného marketingového výzkumu a presentuje návrhy z něho vyplývající.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 534 záznamů.   začátekpředchozí513 - 522dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.