Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí512 - 521  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání
Jindra, Alexandr ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
a klíčová slova Název: Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání Cíle práce: Přiblížit historii outdoorových aktivit u nás a v zahraničí, rozebrat specifika outdoor trainingu a jejich uplatnění ve firemním vzdělávání. Analýza konkrétního vlivu outdoorových aktivit na firemní týmy. Vyvodit závěry a doporučení pro začlenění outdoorových aktivit jako jedné z částí firemního vzdělávání Metoda: Dotazníkové šetření a popisná analýza Výsledky: Přímé reakce účastníků absolvujících outdoorový kurz a zkoumání vztahů mezi jednotlivými zkoumanými veličinami. Klíčová slova: outdoor training, teambuilding, firemní vzdělávání, pracovní tým
Projekt aktivní dovolené ve Francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura)
Zima, Martin ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Projekt aktivní dovolené ve francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura) Title : Project of active vacation in the French Alps (proposal of new product for CK Adventura) Cíle práce: Představit možnosti trávení aktivní dovolené, příprava cyklistického zájezdu do francouzských Alp. Metody : Popisná analýza, interview. Výsledky: Vytvoření realizovatelného zájezdu pro CK Adventura, analýza cestovního ruchu v České republice. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, cyklistický zájezd, CK Adventura, Tour de France, Alpy.
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice
Vejclová, Lea ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1
Brazílie jako destinace cestovního ruchu
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
Způsoby propagace lyžařských zájezdů do zahraničí
Šrámková, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy
Srovnání produkčních aspektů při výrobě audiovizuálního díla
Jáklová, Alena ; Berka, Pavel (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Srovnání produkčních aspektů při yýrobě audiovizuálního díla Juxtaposition produce aspects at production audiovisual works Cíle práce: Vytvořit stabilní, průhlednou a na trhu dobře etablovanou společnost produkující umělecky hodnotné a komerčně úspěšné celovečerní filmy. Metoda: Postupnou eliminací faktorů, které negativním způsobem ovlivňují zájem diváků a hledáním dalších vhodných aktivit na možné oslovení co nejširší veřejnosti vytvořit nový systémový přístup k celkové realizaci audiovizuálních děl. Výsledky: Komplexní systémové řešení vlastní realizace filmových projektů se zapojením dalších aktivit z oblasti sportu a charity. Klíčová slova: film, propagace, akciová společnost, investoři, producent, kultura,sport. 1
Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu
Mrázek, Jiří ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu Title of work: Influence of sport success on financial situation of football club Cíl práce: Hlavním cílem práce je analýza vlivu sportovního úspěchu na finanční situaci v klubu. Přesněji pak analýza vlivu sportovních úspěchů resp. neúspěchů na přijmy a výdaje klubu, a to jak v krátkém období, tak i v dlouhodobějším horizontu několika sezón. Analýza se týmu I. Gambrinus ligy SK Sigma Olomouc, pro názornější náhled na věc pak i porovnání s předními evropskými velkokluby. Metody: Použití hloubkových rozhovorů, resp. interview s představiteli fotbalového klubu. Využití odborné literatury a interních materiálů klubu. Použití SWOT analýzy pro zhodnocení marketingové a obchodní činnosti klubu. Výsledky: Objasňují vliv sportovního úspěchu na výši příjmů a výdajů klubu. Ukazují stěžejní činnosti klubu přinášející rozhodující část finančních prostředků do klubu. Popisují rozdíly v českém fotbalovém prostředí a prostředí vyspělých fotbalových zemí západní Evropy. Klíčová slova: Sponzoring, prodej reklamy, merchandising, veřejné rozpočty, investice, náklady, SWOT analýza, marketing, úspěch. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití internetu v oblasti cestovního ruchu
Šíma, Jan ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vaněk, Tomáš (oponent)
VYUŽITÍ INTERNETU V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU UTILIZATION OF THE INTERNET IN THE AREA OF TOURIST INDUSTRY Cíl práce: Cílem práce je prozkoumat vztah mezi Internetem a cestovním ruchem a poskytnout výčet informací a služeb, které lze získat prostřednictvím celosvětového systému propojení počítačových sítí k plánování a organizaci cesty do zahraničí. Metody práce: Metodologická studie, jejíž podstatou bude zkoumání Internetu jako nové metody v cestovním ruchu, jeho potenciálních předností proti ostatním metodám a analýza a srovnání jeho výhod a nevýhod. Výsledek práce: Zmapování poskytovaných služeb v cestovním ruchu, které je možné nalézt na Internetu a představení významných internetových prezentací s krátkým zhodnocením. Klíčová slova: Internet, cestovní ruch, cestovní kancelář, doprava, ubytování Target ofthesis: The work is aimed at research ofthe relations between the Internet and tourist industry and provides a list ofinformation and services which are available on the global system ofinterconnectioned computer network to plan and organize travelling abroad. Methodology: A methodological study which is based on the research ofthe Internet as a new method in tourist industry, its potential, preference to other metods and analysis of comparison of its advantage and disadvantage. Result of thesis: Mapping...
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Vlásková, Nikola ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Předmětem této diplomové práce je vyhodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb v ženském volejbalovém klubu Madeta České Budějovice a v německém týmu Allgäu Team Sonthofen za pomocí dotazníku SERVQUAL. V teoretické části práce jsou prezentovány teoretické poznatky, týkající se služeb, kvality služeb, služeb v oblasti sportu a je zde také zaměření na metody měření spokojenosti zákazníka. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového výzkumu a navrhnuta konkrétní opatření pro zlepšení v oblasti služeb volejbalových klubů.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí512 - 521  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.