Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza počtu vyprošťovacích zásahů na úseku -0,4 až 60,5 km dálnice D2 v závislosti na intenzitě provozu
Hrdličková, Petra ; Bilík, Martin (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním základních technických dat pro určený úsek dálnice za účelem zpracování technologie odstraňování překážek na dálnici. A to v závislosti na předpokládané intenzitě dopravy predikovat na daných úsecích výkony pro vyprošťovací a odtahové služby. Práce se zabývá technologickým postupem prací. Jelikož špatná technologie vyproštění a neznalost konstrukce vozidel má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup firmy vede k minimalizaci těchto škod. Vyprošťovací a odtahová firma musí mít náležitě vyškolené pracovníky a správně zvolenou technologii vyprošťování. To vede ke zkrácení doby omezení provozu a tím lze řešit i dobu pro zkrácení kolon. Dalším řešeným tématem bude intenzita provozu, která je důležitá při hodnocení v závislosti na počtu nehod i počtu zásahů a to v místech s nejvyšší intenzitou dopravy.
Analýza kritických míst křížení silniční a železniční dopravy v Jihomoravském kraji
Chlup, Daniel ; Ptáček, Petr (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provést analýzu třech autorem vybraných míst křížení silniční a železniční dopravy řízené institucemi Jihomoravského kraje. Jsou vybrány železniční přejezdy, na kterých došlo v posledních pěti letech ke střetu silničního a železničního vozidla s následkem úmrtí některého z účastníků. Dalším kritériem výběru přejezdu je typ použitého zabezpečovacího zařízení. Vybrané přejezdy zastupují základní, běžně používané typy. Je vybrán přejezd zabezpečený pouze výstražnými kříži, přejezd zabezpečený světelným zabezpečovacím zařízením a přejezd vybavený světelným zabezpečovacím zařízením doplněným o závorová břevna. Teoretická část se zabývá základními parametry železničních přejezdů, jejich dělením, číslováním, systémem funkce a značením pro účastníky provozu. V praktické části jsou použity matematické výpočty nezbytné pro posouzení bezpečnosti na vybraných přejezdech a stanovení možností odvrácení střetu oběma účastníky provozu. Nápravná opatření jsou navrhnuta pro všechny tři přejezdy s přihlédnutím k jejich finanční náročnosti. Pro vybrané přejezdy je vytvořen polygon s pomocí programu Virtual Crash 3.
Vyhodnocení legislativních předpisů pro speciální silniční přepravu mezi Českou republikou a Rakouskem, Německem, státy Beneluxu a Velkou Británií
Handová, Jitka ; Libertín, Josef (oponent) ; Kudláček, Jaroslav (vedoucí práce)
Predložená diplomová práce je zamerena na vyhodnocení legislativních predpisu pro speciální silnicní prepravu mezi Ceskou republikou a vybranými zememi Evropské unie. Pojem speciální preprava v této práci predstavuje preprava zvlášte težkých a nadrozmerných nákladu, které presahují limity povolené legislativou jednotlivých zemí a Evropské unie. Práce je zamerena predevším na normy, které upravují limitní rozmery, podmínky prepravy a prvky, které zajištují bezpecnou prepravu nákladu do cílových destinací – Nemecka, Rakouska, Belgie, Lucemburska, Nizozemska a Velké Británie. Výsledná práce se stane prehledem informací pro dopravce, které uplatní pri príprave a následné realizaci nadrozmerné a nadmerné prepravy nákladu do výše uvedených zemí. Výsledky práce mohou dále využít instituce vystupující na poli mezinárodní nákladní dopravy, policie nebo orgány verejné moci.
Vyproštění cisterny po nehodě na dálnici a rychlostní komunikaci; možné následné škody po nehodě
Moravcová, Pavlína ; Krajňák, Michal (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá správně zvolenou technologií a technikou při vyproštění a následném odtahu havarované cisterny. Neznalost konstrukce vozidla a špatně zvolená technologie má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup k této činnosti vede k minimalizaci škod po nehodě na samotném vozidle, vozovce a jejím okolí, ale i minimalizace kolon apod. Dalším řešeným tématem v práci bude konstrukce cisternových vozidel (návěsů, přívěsů), protože znalost konstrukce cisterny a přepravované látky, umožňuje rychlé a bezpečné vyproštění. Díky znalosti konstrukce havarované cisterny lze použít správnou vyprošťovací techniku, která bude v práci také probírána. Veškerá neznalost těchto věcí má za následek následné škody po nehodě. Tato práce se bude především, jak těmto následným škodám předcházet.
Posouzení nákladů na vyproštění nákladního vozidla nad 18t hmotnosti po nehodě na dálnici speciálním vyprošťovacím vozidlem
Šafránek, Štěpán ; Kudláček, Jaroslav (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením nákladů na vyproštění vozidel nad 18 tun hmotnosti po dopravní nehodě na dálnici. Rozebírá faktory ovlivňující náklady na vyprošťovací zásah a na základě toho stanovuje metodiku pro výpočet jednotkové ceny za jednu hodinu práce zásahových vyprošťovacích vozidel.
Analýza a vyhodnocení nákladů autobusové linky regionální dopravy
Rypák, Tomáš ; Grund, David (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením prevádzkových nákladov autobusovej linky č. 107 s dôrazom na náklady na pohonné hmoty. V prvej časti sa venuje histórií a vzniku autobusovej dopravy, založeniu vybranej autobusovej spoločnosti a jej súčasným stavom. Druhá časť sa zaoberá vybranou autobusovou linkou č. 107. Tretia čast je venovaná analýze prevádzkových nákladov. Posledná časť navrhuje opatrenia eliminujúce náklady na spotrebu pohonných hmôt.
Znalecký standard č. x – stanovení výše nájmu náhradního vozidla
Kuře, Arnošt ; Zeman, Petr ; Libertín, Josef
Nový Znalecký standard č. X se doporučuje znalcům jako metodická pomůcka, sjednocující postup při výpočtu nájmu (půjčovného) náhradního vozidla. Standard využívá kalkulační a porovnávací metodu při stanovení obvyklé ceny nájemného při nájmu náhradního vozidla o celkové hmotnosti do 3,5 t, poskytnutého po dobu opravy za poškozené (opravované) vozidlo, nebo za vozidlo jehož oprava je neekonomická (totální škoda). Metodika standardu je využitelná i pro stanovení limitů náhrad při úhradě pojistných událostí pojišťovnami, čímž jsou limity náhrad škod po nehodě pro státní orgány přezkoumatelné a srovnatelné na bázi obvyklé ceny.
Analýza a vyhodnocení provozních nákladů autobusové linky č. 67 Dopravního podniku města Brna
Horáková, Eva ; Chabičovský, Petr (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje a vyhodnocuje provozní náklady autobusové linky č. 67 Dopravního podniku města Brna. První část se zabývá historií a současným stavem Dopravního podniku města Brna a autobusové dopravy. Druhá část se věnuje autobusové lince č. 67. Poslední část se zabývá provozními náklady a ukazateli, které ovlivňují spotřebu pohonných hmot.
Návrh parametrů pro znalecké posouzení konkurenčního postavení stávajících dopravců v úseku Praha – Brno
Jurčík, Petr ; Kudláček, Jaroslav (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá situací ve veřejné osobní dopravě v úseku Praha – Brno. Z technicko-ekonomického hlediska je v ní analyzován současný stav, kdy veřejná osobní doprava v úseku Praha – Brno je zajišťována železniční dopravou dotovanou Ministerstvem dopravy prostřednictvím úhrady prokazatelné ztráty a soukromou veřejnou linkovou dopravou provozovanou soukromými dopravci na své podnikatelské riziko. V kontextu stávající situace navrhuje zaměření základních parametrů pro posouzení vyváženého konkurenčního prostředí dalšího rozvoje osobní dopravy (železnice, silnice) s ohledem na stávající poptávku a socioekonomická hlediska v regionu.
Analýza a vyhodnocení provozních nákladů autobusové linky č. 49 Dopravního podniku města Brna
Zemanová, Veronika ; Chabičovský, Petr (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou analýzy a vyhodnocení provozních nákladů autobusové linky č. 49 Dopravního podniku města Brna, a.s. První část práce je zaměřena na historii a současný stav Dopravního podniku města Brna. Ve druhé části je blíže specifikována trasa linky č. 49, technické parametry autobusu Crossway Low Entry, jenž linku nejčastěji obsluhuje, a nakonec se práce věnuje nákladům, které zajišťují provoz linky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.