Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 314 záznamů.  začátekpředchozí307 - 314  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití analýzy sociálních sítí při analýze sociálního okolí projektového manažera
Hájek, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Hřebíček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního okolí projektového manažera a možnostem jeho analýzy. Sociální okolí je definováno jako souhrn netechnických faktorů působících na projektového manažera, které významným způsobem ovlivňují průběh projektu. Znalost sociálního okolí je, vedle znalosti metodik řízení projektů, projektového plánu, oboru činnosti klienta a dalších předpokladů, klíčová pro úspěch projektu. Cílem práce je definovat rozsah sociálního okolí a především prezentovat techniky a metody, jakými je možné sociální okolí analyzovat, a na základě zjištěných závěrů aktivně kultivovat projektové prostředí. Mezi další cíle práce patří formulace doporučení pro orientaci projektového manažera v jeho sociálním okolí a dokumentace diskutovaných poznatků na příkladech z projektové praxe -- mj. na základě zkušeností z analýzy sociálních sítí, jež byla pro potřeby této práce provedena v prostředí reálných projektů. Práce představuje tři metody analýzy -- analýzu sociálních sítí, analýzu zainteresovaných stran a analýzu psychologického profilu členů týmu, které se vzájemně doplňují a poskytují projektovému manažerovi ucelený přehled o jeho sociálním okolí. Na analýzu sociálních sítí je kladen majoritní důraz, jelikož představuje teoretický a praktický úvod do tématu a základ pro další analýzu.
Řízení změny v konceptu informačního managementu v globálních organizacích
Hájek, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) ; Prof. Ing. Josef Basl, CSc., (oponent)
Bakalářská práce staví na tématu informačního managementu na praktické úrovni tak, jak k němu může přistupovat vedení organizace a jak ve svém důsledku prostupuje každodenní práci ostatních zaměstnanců. Cílem práce je zabývat se v širších manažerských souvislostech tématem změny ve způsobu jakým organizace pracuje s informacemi za účelem zvýšení své, nejen ekonomické, výkonnosti. Teoretický rámec tématu je napříč textem doplňován jednak výsledky šetření, které autor práce realizoval mezi vybranými organizacemi působícími na českém trhu, a jednak zhodnocením několikaměsíčního průzkumu provedeného v mezinárodní neziskové organizaci. V době psaní bakalářské práce v dané organizaci projekt tohoto typu vrcholil a téma je tak uvedeno do kontextu reálných souvislostí se všemi nástrahami, jež na vedení každé organizace čekají.
IT podpora procesů v segmentu veletrhy a výstavy
Hájek, Michal ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Novotný, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje aktuální stav reingeeringu procesů v segmentu výstavnictví. Dotazníkovým šetřením zpracovává informace z předních firem z oboru. Cílem je určení klíčových činností, core procesu a zaměření se na jeho optimalizaci z hlediska jeho možné podpory informačními technologiemi. Předkládá čtenáři návod jak v takovém případě postupovat, čeho se vyvarovat a co neopomenout. Zaměřeno úzce na obor výstavnictví.
ERP systémy pro terciární sektor ekonomiky - PSA
Hájek, Martin ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Benešovský, Martin (oponent)
Cílem mé práce je představit filosofii PSA (Professional Services Automation) systémů, jejich přínosy, strukturu a možnou budoucnost a detailněji popsat, jakým způsobem a z jakého důvodu PSA systémy vznikly. Vzhledem k tomu, že PSA systémy se v podstatě vyvinuly ze systémů ERP a svým vývojem některé trendy ERP systémů s určitým zpožděním sledují, rozhodl jsem se i tuto práci postavit na analýzách ERP systémů a z nich vycházejících závěrů pro řešení PSA. V úvodu práce tedy představuji filosofii a historii ERP systémů (kapitola 3), v kapitole 4 pak představuji samotné řešení PSA. Pátá část je věnována situaci na trhu ERP systémů, z něhož je možné usuzovat o budoucím vývoji trhu PSA. Praktická část 6, jíž je možné považovat za jeden z přínosů této práce, rozebírá některé dimenze PSA z hlediska budoucnosti těchto řešení. Zároveň definuje některé faktory, kterými je možné dosáhnout větších pozitivních efektů, jež PSA řešení přináší firmám orientovaným na služby. Celá práce je pak uzavřena příkladem reálné implementace PSA řešení do inženýrské a stavební společnosti (kapitola 7).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 314 záznamů.   začátekpředchozí307 - 314  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.