Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 306 záznamů.  začátekpředchozí269 - 278dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a problematika ochrany osobních údajů
Kolandová, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem této práce je uvést, charakterizovat a zhodnotit postupy a etapy při vytváření legislativy v oblasti ochrany osobních údajů na poli mezinárodní spolupráce a přiblížení problematiky ochrany osobních údajů v marketingu. Tato bakalářská práce je rozdělena do pěti tematických rovin. První rovinou je nastínění vývoje mezinárodní spolupráce po vstupu ČR do Evropské unie a analýza postupů při předávání osobních údajů mezi jednotlivými zeměmi. Druhá rovina popisuje průběh Konference evropských komisařů ochrany dat a soukromí. Třetí rovina popisuje problematiku ochrany osobních údajů v oblasti Marketingu. Čtvrtá rovina představuje následky zneužití osobních údajů a přehled sankcí, které s sebou nese porušení a nedodržování daných pravidel či případné zneužití osobních údajů. Pátá rovina představuje poznatky z praxe. V závěru této práce shrnuji současné problémy a nedostatky v rámci mezinárodní spolupráce Úřadu pro ochranu osobních údajů a přínos mezinárodní spolupráce mezi jednotlivými zeměmi.
Politický marketing ve střední Evropě
Šanda, Jakub ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Prochazka, Jan (oponent)
Diplomová práce Politický marketing ve střední Evropě analyzuje jednak historická východiska, kulturní specifika, ekonomické, geografické a sociodemografické faktory, které ovlivnily rozhodování voličů v jednotlivých zemích, poukazuje na komunikace jednotlivých politických subjektů a rozebírá výsledky parlamentních voleb v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a prezidentských voleb v Rakousku a Polsku, které se konaly v roce 2010. Na základě zjińtěných skutečností predikuje dalńí pravděpodobný vývoj politických subjektů na politických scénách v jednotlivých zemích a určuje klíčové faktory, podle kterých se voliči ve volbách rozhodovali.
Marketing MF DNES a iDnes.
Vaňo, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.
Estetická distance v hudbě a jejích projevech
PROCHÁZKA, Jan
V této práci se budu zabývat estetickou recepcí a percepcí uměleckých i mimouměleckých objektů, jež mají jako svou hlavní nebo vedlejší náplň hudbu. Hlavním zaměřením práce bude pozorování proměny estetické distance u subjektu v závislosti na jednotlivých typech a směrech hudby a jejím působení, také ovšem na vnitřních dispozicích subjektu. Též se budu snažit odlišit základní typy hudby dle míry její vnitřní distance a nastíním historický vznik a vývoj jejich forem. Stěžejním úkolem je odpovědět na otázku, zda v hudbě moderní doby obecně hrozí spíše ztráta distance pod-distancováním nebo pře-distancováním. Jako výchozí zdroj použiji práci Edwarda Bullougha {\clqq}Psychická distance`` jako faktor v umění a estetický princip.
Využití řešení BI ve střednim podniku (Alfa Group s.r.o.)
Procházka, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití business intelligence řešení v konkrétním středním podniku zaměřeném na poskytování služeb v segmentu IT. Úvodní část je zaměřena na definování BI a analýzu z dostupných souvisejících případových studií. Hlavní část práce je věnována vlastnímu výzkumu v rámci konkrétního podniku - sběru požadavků, jejich porovnání s omezeními danými podmínkami podniku, vyhodnocení nákladů a přínosů implementace BI řešení, pojmenování souvisejících rizik, vytvoření návrhu datového skladu a ukázkového výstupu. V závěru je hodnocen výsledek analýzy (z pohledu podniku) a její průběh (z pohledu podniku i autora).
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 306 záznamů.   začátekpředchozí269 - 278dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.