Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 340 záznamů.  začátekpředchozí257 - 266dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění interaktivních technik v muzejnictví
Belaňová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce podává základní přehled o jednom ze zajímavých trendů v muzejnictví - interaktivitě. První část je věnována vymezení samotného pojmu interaktivita, která je chápána jako možnost návštěvníka aktivně se zapojit do dění v muzeu, používat při návštěvě muzea i jiné smysly než zrak, možnost dotknout se muzejních exponátů. Na základě rozdělení muzeí do několika kategorií jsou vymezeny dvě základní interaktivní muzea - vědecko-technická centra a dětská muzea. Následující část práce je věnována základnímu přehledu marketingu muzeí a kulturního dědictví. Větší prostor je věnován produktu muzeí, ke kterému je interaktivita přirazena jako jeden z jeho aspektů. Důležitou součástí práce je přehled několika interaktiviních světových a domácích muzeí.
Marketingový význam body image
Francová, Nikola ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zaměřuje na Body image z hlediska spotřebního chování jedince, jeho predispozic, také z hlediska toho, jak na nás působí média, kde je ideál krásy zobrazován, jako nedosažitelný sen pro většinu z nás. Vysvětluje tělesné sebepojetí, řeč těla, image, jak bylo na tělo nahlíženo v historii, teoreticky definuje základní pojmy spotřebního chování a marketingové komunikace. V praktické části nejdříve stručně popisuje fáze výzkumu, poté především pomocí grafů shrnuje výzkum. Nejzajímavějším výsledkem výzkumu je, že ideál krásy představuje pro většinu respondentek skutečná žena s ženskými tvary a že je vzhled v dnešní době významným faktorem, díky němuž můžeme být více úspěšní.
Vliv tabákových a alkoholových reklam na spotřebitele
Kopecká, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
V mé práci se budu zabývat alkoholovými reklamami a jejich vlivem na chování spotřebitele. Tabákové reklamy již byly z důvodu škodlivosti kouření zakázány, tudíž již nemohou spotřebitele ke kouření nabádat. Zda se po tomto zákazu konzumace snížila, bude zahrnuto také v této práci. Jelikož alkohol je v současné době problémem nejen mladistvých, ale také i dospělých a intenzita konzumace stále stoupá, je potřeba se tímto problémem zabývat. Cílem mé práce je zjistit, zda reklamy na alkohol ovlivňují rozhodování spotřebitelů v oblasti konzumace alkoholu.
Analýza protikuřáckých kampaní
Nejezchlebová, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hrkal, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojmenovaná Analýza protikuřáckých kampaní jedná o způsobu komunikace kampaní proti kouření v různých zemích světa a jejich srovnání. Cílem práce je analyzovat způsob a efektivitu komunikace těchto kampaní. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o sociálním marketingu obecně a legislativních opatřeních v problematice kouření. V praktické části jsou představeny již proběhlé kampaně ve světě, konkrétně na Slovensku, v Austrálii, USA, Indii a Francii se zvláštním důrazem na Českou republiku s následným srovnáním kampaní a jejich komunikačních prostředků. Součástí praktické části je i dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit postoje respondentů k opatřením proti kouření a jejich názor na efektivitu kampaní, a zda vůbec kampaně proti kouření mohou ovlivnit kuřáky a donutit je s kouřením skončit.
Etic aspects of childrens body image
Bokaová, Katarína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zaměřené na deti, především s dopadem na dětskou body image. Představuje regulaci reklamy z hlediska legislativního ako i etického. Snaží se přeskoumat manipulovatelnost detí v rozhodovacím procesu a vliv reklamy či médií na jejich zdravý vývoj. Úkolem práce je poukázat na význam důkladného sledování rozvoje marketingu a jeho negativních dopadů na děti, predevším z důvodu rostoucího počtu detí s poruchami stravování jako je například obezita.
Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie
Vančurová, Olga ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se věnuje estetické chirurgii jako trendu moderní doby. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se dále dělí na pět kapitol. První, druhá a třetí kapitola se zabývají vysvětlením pojmů plastická a estetická chirurgie, historií plastické a estetické chirurgie a vybranými zákroky. Čtvrtá kapitola pojednává o provedených výzkumech v oblasti estetické chirurgie, o medializaci estetické chirurgie a o současných trendech. Pozornost je věnována také současným požadavkům na lidské tělo. Pátá kapitola teoretické části se věnuje vlivu médií a reklam na vnímání vlastního těla. Praktická část je pojata formou rozhovorů s odborníky z praxe. Cílem rozhovorů bylo především zjistit názory odborníků na danou problematiku a jejich pohled na věc.
Neuromarketing
Brtník, Adam ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá problematikou nové marketingové disciplíny, neuromarketingem. V první polovině práce je popsáno použití takzvaných zobrazovacích metod, a také jsou zde uvedeny základní poznatky o fungování mozku. Konkrétně se jedná o rozdělení mozku a způsob, jakým starý mozek komunikuje se svým okolím a nakonec taky způsoby, jak pracovat se všemi lidskými smysly. V druhé polovině se pak práce zabývá konkrétními fenomény lidského mozku, primingem a mirroringem. Nezbytnou součástí práce je i problematika etiky a neužitelnosti neuromarketinku, která je zmíněna na konci práce.
Marketing Communication of Benetton
Kročková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy Benetton. Analyzuje situaci na českém módním oděvním trhu z pohledu Benettonu a vybraných zahraničních firem. Cílem práce je analýza marketingové komunikace značky Benetton a hlubší rozbor tvorby reklamy v průběhu období a následný vliv kontroverzní reklamy na spotřebitele.
Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz
Vu, Thanh Nhan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se týká návrhu marketingové strategie podniku Penguin CZ. V první části je uvedena teorie k danému tématu. Zabývá se marketingem malých a středních podniků, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Čerpala jsem převážně z knížek Marketing od paní Boučkové, Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky od paní Blažkové, Marketing služeb: efektivně a moderně od paní Vaštíkové a Marketingové řízení malých a středních podniků od pánů Havlíček a Kašík. Druhá část popisuje současnou marketingovou strategii společnosti Penguin CZ. Zabývá se též analýzami SWOT, konkurence, marketingového mixu, prostředí, atp. Dále je zde vyhodnocen dotazník, který zjišťoval povědomí o společnosti. Závěr druhé části patří vlastnímu návrhu marketingové strategie na základě analýz a vyhodnoceného dotazníku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii tak, aby napomohla ke zvyšování prodeje, rozšiřování na trhu a vrytí do podvědomí spotřebitelů.
Marketing po krizi
Martan, David ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Škaloud, Petr (oponent)
Bez velké nadsázky se dá říci, že americká hypotéční krize obletěla a ovlivnila celý svět. Nejedná se však pouze o burzovní domy a pár vyvolených, nýbrž o recesi zasahující v menší či větší míře celou společnost. Mnohdy se srovnává s Velkou hospodářskou krizí ze třicátých let, byť její dopady až tak velké nejsou. V recesi obecně firmy, bohužel velmi často i státy, šetří na všech výdajích, které nejsou nezbytně nutné k fungování firmy; dlouhodobé hledisko se příliš neřeší. Několik nezanedbatelných let, či dnes už dokonce desítek let jsme se vezli na vlně hospodářského růstu, kdy firmy s nadsázkou řečeno často nevěděly, co s penězi. Během roku 2008 se však situace obrátila. Svět postihla celkem silná hospodářská recese v důsledku americké hypotéční krize, kdy splaskla bublina v obchodování s balíčky amerických hypoték a jejími deriváty na OTC trzích. Samozřejmě nelze se takto jednoznačně vyhranit; jako základní důvod tohoto tržního selhání lze stejně dobře označit život na dluh resp. vysoké zadlužení domácností, které do jisté míry lze označit za zbytečné si žití nad poměry. Stejně tak lze připsat velký kus viny vládám, které daly jistotu soukromým institucím, že de facto případné ztráty uhradí. Velkým výdajem, který je na první pohled možné omezit, je jednoznačně marketing. Netřeba dodávat, že právě to, jakým způsobem firma omezí nebo alokuje své omezené zdroje, rozhodne, která firma přežije dobu recese, a která ne. Cílem práce je zjistit, zda a jak se mění chování firem z hlediska marketingu během krize. V teoretické části bude popsána základní teorie vážící se k tématu; tedy teoretická východiska jako například marketingová koncepce či kupní chování, podle kterých by se měl marketing společností řídit, přičemž se bude vycházet z odborné literatury. Dále bude tato teorie porovnána s poznatky zjištěnými během krize pomocí validních článků i přímo materiály či zkušenostmi poskytnutými přímo firmami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 340 záznamů.   začátekpředchozí257 - 266dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.