Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 532 záznamů.  začátekpředchozí247 - 256dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring sportovního klubu synchronizovaného krasobruslení
Slezáková, Monika ; Vacíková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na sponzoring vybraného sportovního klubu. Popisuje sponzorství, vybraný sportovní klub (skupinové krasobruslení), návrh na zlepšení komunikace s firmami, získání nových potenciálních sponzorů, reklamní kampaně.
Návrh komunikační strategie pro Střední školu polytechnickou, Brno, Jílová 36g
Strážnický, Tadeáš ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro propagaci služeb dalšího vzdělávání dospělých pro Střední školu polytechnickou, Brno, Jílová 36g. Práce analyzuje vývoj vnitřního a vnějšího prostředí organizace a dále pomocí dotazníkového šetření zkoumá poptávku a informovanost o dalším vzdělávání dospělých. V závislosti na získaných informacích jsou poté předloženy návrhy, jejichž uplatnění by mělo vést ke zlepšení komunikační strategie a potažmo k přivedení většího počtu zájemců o zmíněné služby.
Strategy of Penetration on the Czech Market
Krčmárik, Branislav ; Časnocha, Oliver (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the analysis of current situation at the Czech software products market. These products refer to the valuation of construction works. The possibilities of penetrating the Czech market are based on market analysis. The market analysis data were obtained from primary and secondary sources.
Návrh marketingové strategie
Rozsypal, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti z pohledu makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy SWOT. Na základě informací zjištěných v této části jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit firmy, které povedou ke splnění vytyčeného cíle společnosti.
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v obci Bílovice nad Svitavou
Kvapilová, Lucie ; Součková, Taťána (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení možností, jak lze v obci Bílovice nad Svitavou zlepšit výsledky z odvětví cestovního ruchu. Teoretickou část tvoří vysvětlení odborných výrazů, které souvisí s danou tématikou. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu obce a vyhodnocení informací z provedeného průzkumu. Na základě získaných výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení pro zvýšení rozvoje cestovního ruchu a atraktivity obce.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Návrh marketingové strategie
Lukášová, Jana ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce"Návrh marketingové strategie" je zanalyzování podniku Trade Lukáš s. r. o. a návrh jeho marketingové strategie. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska marketingu a postupu tvorby marketingové strategie. Následující část práce popisuje a analyzuje daný podnik. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení pro podnik, které vyplynuly z analytické části.
Marketingový výzkum projektu apartmánových domů pro společnost VAKABRNOCZ s.r.o.
Vanžura, Lukáš ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem projektu apartmánových domů na Dolní Moravě pro společnost VAKABRNOCZ s.r.o. Cílem práce bylo zjistit potřebné informace pro úspěšnou realizaci projektu. Získaná data byla vyhodnocena a na základě vásledků byly vytvořeny návrhy a doporučení pro úspěšnou realizaci projektu.
Marketingová Strategie vstupu Kolumbijské firmy Hamacas RGV na Evropský trh
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavnou úlohou diplomovej práce je analýza potenciálu Európskeho trhu na vstup Kolumbijskej firmy Hamacas RGV a navrhnutie stratégie vstupu. Táto firma sa už niekožko rokov venuje ručnej výrobe výlučne tradičných kolumbijských výrobkov ako napríklad hojdacie siete a má záujem expandovať na európsky trh so svojimi vysoko kvalitnými výrobkami. V prvej časti sú vysvetlené základné teoretické princípy marketingu a analýzy externého a interného prostredia firmy nevyhnutné na naplánovanie stratégie expandovania na zahraničný trh. Začiatok druhej časti je venovaný opisu firmy, jej hlavných ciežov a prostredia, v ktorom pôsobí. Potom sú prevedené analýzy európskeho trhu ako potenciálneho trhu na expandovanie pre Hamacas RGV v budúcnosti. Na záver autor navrhuje riešenia a odporúčania založené na predchádzajúcich analýzach.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 532 záznamů.   začátekpředchozí247 - 256dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.