Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 262 záznamů.  začátekpředchozí243 - 252další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurenční výhoda firmy v prostředí internetu
Jendrisek, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá otázkou konkurenční výhody u firem provozujících své podnikání v prostředí internetu a analyzuje faktory, které v tomto prostředí konkurenční výhodu vytvářejí. Cílem práce je pojmenování těchto faktorů a doporučení pro firmy, jak konkurenční výhodu vytvářet.
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Roudnický, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se věnuje informačním technologiím se zaměřením na internet, internetový marketing a jeho vybrané oblasti SEO, SEM a PPC, jejichž srovnání tvoří hlavní téma práce. Teoretická část postupně rozebírá vlivy internetového marketingu, SEM a SEO. Dále navazuje vysvětlení jednotlivých bodů, o které se optimalizace pro vyhledávače opírá. V dalších částech je pojednáno o jednotlivých dotazníkách a analýzách, které s vybranou oblastí souvisí. V závěru teoretické části je vysvětlen princip reklamních systémů PPC a popsány dva nejpoužívanější -- Sklik a AdWords. V praktické části jsou uplatněné teoretické poznatky aplikovány na konkrétních příkladech webových stránek. V její druhé části jsou uvedeny dva příklady webů (standardní a e-shop), na kterých je provedeno srovnání reklamních PPC kampaní a optimalizace pro vyhledávače. Konec práce ukazuje zhodnocení, které ukazuje, v jakých případech se SEO vyplatí, a kdy je výhodnější použít reklamních PPC kampaní. Tato práce by měla napomoci rozhodnutí, kdy je a kdy není správná a kvalitní aplikace SEO vhodnou volbou mezi ostatními druhy internetového marketingu a ukázat na příkladech, o kolik je optimalizace levnější (případně dražší), než reklamní PPC kampaně.
Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s.
Kocábková, Eliška ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu společnosti Penam, a.s. Důraz klade na složku Place. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Městský marketing v praxi
Vlachová, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce analyzuje současně používané nástroje marketingového komunikačního mixu města Pelhřimova. Tyto nástroje hodnotí z pohledu informování a zapojování občanů do rozhodovacího procesu veřejné správy. Dotazníkovým šetřením diplomové práce zkoumá účinnost marketingových nástrojů a jejich dopad na cílové skupiny obyvatel města. Zároveň identifikuje možné komunikační bariéry a shromažďuje návrhy na nové formy komunikace. Na základě syntézy zjištěných skutečností předpokládá opatření pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace města Pelhřimova.
Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Boučková, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu pekárny a cukrárny DK OPEN. Dále analyzuje její konkurenci a na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Vliv kulturních rozdílů na webdesign
Veselý, Jindřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá aktuálním a palčivým tématem kulturních diferencí. Tuto problematiku vztahuje k oblasti projevu kultury a domácí země v rámci internetu a online komunikace. Na základě rešerše předešlých studií má tato práce za cíl prokázat vliv kulturních dimenzí na webdesign a obsah. Na vzorku největších pivních producentů z České republiky, Japonska a Velké Británie doplněných o největší mezinárodní pivovarnické společnosti jsou analyzovány prvky charakterizující kulturní odlišnosti. Hlavní rámec této studie je postaven na předpokladech a východiscích podle G. Hofstede a E. T. Hall. Byl tak prokázán vliv kultury v dimenzích - Collectivism/Individualism, Power Distance, Uncertainty Avoidance, High/Low Context, Masculinity/Femininity, Time Orientation doplněné o symboliku barev. Doporučuje se proto firmám věnovat větší pozornost kulturní adaptaci webové komunikace, což může přinést jak lepší atraktivitu a srozumitelnost, tak zároveň vyšší přidanou hodnotu pro samotného zákazníka.
Analýza uživatelského chování na webu
Charvát, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je provést analýzu chování uživatelů webu Fakulty managementu VŠE. Na jejím základě potom formulovat doporučení vedoucí ke zvýšení použitelnosti webu a jeho konverzních statistik. Nástroj využitý v práci pro tento účel jsou teplotní mapy. Konkrétně dvě jejich varianty -- mouse-tracking teplotní mapy a prediktivní teplotní mapy. V teoretické části práce popisuje jednotlivé typy teplotních map, jejich pozici v rámci web analytics a zásady práce s nimi. Obsahem praktické části je potom analýza sedmi konkrétních stránek webu a doporučení pro jejich optimalizaci.
Virální marketing a akademická instituce
Koktová, Silvie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderním, neustále se rozvíjejícím druhem internetového marketingu - tzv. virálním marketingem. Pojednává o jeho vzniku, principu, procesu, o jeho výhodách a nevýhodách, o typech virálního marketingu a o předpokladech vytvoření úspěšné virální kampaně. Cílem teoretické části je především pochopení virálního marketingu jako jednoho z efektivních nástrojů současného marketingu. V teoretické části je také rozpracováno marketingové řízení školy, ze kterého vycházíme v praktické části. V praktické části se tato práce zabývá studiem využití virálního marketingu v oblasti akademického řízení. Práce zahrnuje návrh na vytvoření virální kampaně, kterou by bylo možné použít při přijímacím řízení na Fakultu managementu v Jindřichově Hradci.
Řízení provozu na callcentru ve vybrané firmě
Guzi, Jan ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou řízení provozu na pasivním callcentru a plánováním kapacit s tímto spojených. Jelikož se ve společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. vytvořilo z důvodu nespokojenosti s dodávanými službami od dosavadní externí společnosti zcela nové oddělení - pasivní callcentrum - je nutné v něm správně optimalizovat provozní kapacity a lidské zdroje potřebné k odbavení cca 5 -- 7 tisíc volajících zájemců o její služby měsíčně. Praktická část práce -- samotné plánování kapacit pracovníků, rozvržení směn operátorů a otevírací doba callcentra pro zákazníky - vychází z relativně rozsáhlého teoretického základu, přinášejícího nové pohledy na řízení provozu a dále pak z interních a externích průzkumů týkajících se fungování nově zřízeného callcentra. Na základě teoretické části jsou pak učiněny závěry vztažené k fungování callcentra a ty pak aplikovány přímo do plánování a řízení provozu. Díky této práci bylo uskutečněno více než 25 závěrů týkajících se zkoumaného callcentra. Cíle, které si společnost při budování nového oddělení dala, jsou pak částečně ověřeny modely systémové dynamiky a v poslední části této práce je pak stručná reflexe na to, do jaké míry jsou reálné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 262 záznamů.   začátekpředchozí243 - 252další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.