Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí222 - 231dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zásada poctivého obchodního styku
Procházka, Jan ; Eichlerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Autor diplomové práce zkoumá filosofické a historické základy zásad poctivého obchodního styku v českém právu. V další partiích diplomové práce autor provádí analýzu pojmového obsahu zásad poctivého obchodního styku s ohledem na aktuální judikaturu a srovnání pojmů dobrých mravů a zásad poctivého obchodního styku. Autor rovněž poukazuje na některá kontroverzní rozhodnutí českých soudů ve vztahu k zásadám poctivého obchodního styku.
Vliv implementace CRM na ziskovost a růst malých a středních firem v ČR
Žák, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Gapko, Petr (oponent)
V důsledku rychlého vývoje online aplikací podporujících firemní aktivity se i v České republice stále více implementuje CRM software. Firmy hledají cesty, jak zůstat konkurenceschopnými a udržet si svoje zákazníky. Práce se zabývá vlivem implementace CRM na ziskovost a růst malých a středních firem v České republice. Ke zkoumání využívá ekonomických dat z databáze MagnusWeb a zároveň dat získaných pomocí online dotazníku. V první části nabízí teoretické shrnutí konceptu CRM a implementace CRM, včetně faktorů kritických pro úspěch CRM. V druhé pak komentuje z hlediska teorie překvapivé výsledky ekonometrické analýzy a možné příčiny, které k daným výsledkům vedly.
Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Hejdrychová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
ázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....
Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu
Čiháková, Dominika ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Práce se je zam ena na agroturistiku, která je etrným druhem cestovního ruchu, chová se k p írod tak, aby ji zat ovala co nejmén a tím podpo ila udr itelný rozvoj cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat oblast agroturistiky a seznámit tená e s touto problematikou. Teoretická ást detailn popisuje pojem agroturistika a vysv tluje jeho podstatu a význam, porovnává eské prost edí agroturistiky s prost edím zahrani ním, p edstavuje instituce, které p sobí v oblasti agroturistiky a jí nad azené venkovské turistiky. Praktická ást je tvo ena dotazníkovým et ením, které zji uje, zda lidé mají pojem agroturistika v pov domí, co si pod tímto pojmem p edstavují a jaký mají k tomuto druhu cestovního ruchu postoj. Dále je vyu ita metoda pozorování, která detailn ji popisuje dv farmy. Jedná se o farmu Ko ík a farmu Zababe .
Analýza marketingového mixu FK Dukla Praha a návrhy na jeho zlepšení
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU FK DUKLA PRAHA A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Cíle práce: Analýza jednotlivých marketingových prvků, které tvoří kompletní marketingový mix. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich postojů k marketingu. Následné navrhnutí patřičných doporučení v oblasti marketingu, která by zlepšila současnou image klubu. Metody: Pro analyzování současného marketingového mixu bude použita případová studia a SWOT analýza, která odhalí silné a slabé stránky klubu. Kontakt s vedením klubu proběhne pomocí neformálního rozhovoru. Pro zjištění postoje fanoušků použijeme dotazník. Výzkumným souborem budou pravidelní fanoušci klubu. Získaná data spojím s vlastními poznatky a pokusím se udělat návrhy na zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Vypracované návrhy budou předloženy vedení klubu a budou mít možnost realizovat patřičné kroky k dosažení nových marketingových cílů. Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a pomohla tak klubu. Klíčová slova: marketingový mix, komunikační mix, medializace, dotazník
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí222 - 231dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.