Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 246 záznamů.  začátekpředchozí212 - 221dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace uživatelského rozhraní informačního systému
Vašina, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza původního uživatelského rozhraní interního informačního systému iAdmin firmy Platební instituce Roger a.s., nalezení jeho nedostatků a následný návrh a implementace jeho vylepšení s použitím webových technologií (HTML, CSS, JavaScript) a jazyce Python, tak aby bylo uživatelsky přívětivější, efektivněji použitelné a v budoucnu snadněji rozšířitelné.
Systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook
Stejskalová, Andrea ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook. Tento systém je navržen pro snadnou správu marketingových kampaní stránek služby Facebook přes platformu Messenger a nabízí možnost zpracování výsledků pro stanovení následujících marketingových cílů. Při vývoji tohoto systému byl použit PHP framework Nette. Systém byl navržen na základě požadavků firmy Q2 Interactive, protože na trhu nebylo nalezeno odpovídající existující řešení. Systém bude využíván pro správu kampaní na Facebooku.
Webová aplikace pro tvorbu predikcí call centra
Mička, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro tvorbu predikcí call centra, která by mohla nahradit stávající řešení predikcí v prostředí firmy Kiwi.com s.r.o. Výsledná aplikace by měla být intuitivnější a snazší na používání než systém Verint, či tabulkové řešení predikcí a zároveň by měla poskytovat dostatečné množství použití pro tvorbu taktických predikcí, díky kterým lze reagovat na nastávající situace a nastavovat reálná očekávání pro management zákaznického centra.
On-line technický deník
Jaroš, Martin ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou webové aplikace, která slouží jako technický deník motorových vozidel. Aplikace umožňuje registraci běžného nebo firemního uživatele, který může přidat libovolný počet vozidel. U firemního účtu má uživatel možnost přiřadit správu vozidla konkretní osobě. Přidaná vozidla disponují možností sledovat vývoj spotřeby a nákladů na údržbu. Dále aplikace umožňuje správu důležitých upozornění týkajících se vozidla, se systémem včasného varování před vypršením expirace.
Informační systém florbalového klubu
Horký, Michal ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením informačního systému pro podporu organizace akcí pořádaných florbalovým klubem. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na frameworku Flask. Systém umožňuje trenérům získat přehled o účasti hráčů na jednotlivých akcích. Dále jim nabízí možnost graficky si zobrazovat sestavu pro jednotlivé turnaje. Organizátorům umožní jednodušší vedení všech potřebných statistik, které nahradí stávající zapisování do textových souborů. Tyto statistiky budou okamžitě po ukončení turnaje dostupné všem příznivcům ligy.
Systém pro koordinaci stáží zahraničních studentů
Do, Long Thanh ; Pastushenko, Olena (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vyvinout nový informační systém pro neziskovou organizaci s názvem Erasmus Student Network (ESN). ESN je celoevropská mezinárodní studentská organizace, koordinující programy pro výměny studentů. Využívá řešení, která podporují vyšší úroveň integrace mezi novými mezinárodními výměnnými studenty a studenty Vysokého učení technického v Brně. Hlavním cílem tohoto vyvinutého systému je zlepšit komunikaci přicházejících studentů se členy ESN, kteří je mají na starost. V současné době informační systém úspěšně spolupracuje s Vysokým učením technickým v Brně, Masarykovou univerzitou a Mendelovou univerzitou v Brně. V další etapě se očekává zapojení dalších českých a zahraničních univerzit.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Interaktivní vlakový jízdní řád pro tablety
Kalusek, Petr ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikaci pro operační systém Android. Cílem práce je implementace aplikace pro interaktivní porovnávání vlakových spojů pomocí grafikonu vlakové dopravy. Aplikace vyhledá trasy mezi zastávkami včetně přestupů a zobrazí spoje na těchto trasách v grafikonu. Ten umožňuje filtraci dat a operace posunutí a přiblížení. Data o vlakových spojích byly získány pomocí skriptu z webových služeb.
Zpracování účtenek do národní účtenkové loterie
Hučko, Andrej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou mobilnej aplikácie pre automatické spracovanie pokladičných dokladov (účteniek) pre národnú účtenkovú lotériu v Českej republike. Lotéria poskytuje pre účasť v hre webové rozhranie a mobilnú aplikáciu. Oficiálna aplikácia obsahuje nedostatky, ktoré práca analyzuje. Táto aplikácia je vyvinutá na platforme Android a využíva technológiu pre automatické rozpoznávanie textu na obraze - OCR. Hlavnou úlohou aplikácie je umožniť používateľovi jednoduchú registráciu bločku do národnej lotérie s pomocou použitia fotoaparátu v mobilnom zariadení. Zároveň odstraňuje nedostatky oficiálnej aplikácie a podobných aplikácií tretích strán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 246 záznamů.   začátekpředchozí212 - 221dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.