Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 222 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace sítě transfúzních míst v České republice
Konderlová, Nicolle ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Svěráková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje oblasti transfuzního lékařství, které má v dnešní době po-dobně jako ostatní oblasti ve zdravotnictví několik nedostatků. Cílem práce je návrh nové struktury zařízení transfuzní služby v České republice, která bude ekonomicky efektivnější než stávající a ve které dojde k redukci zpracovatelských pracovišť krve. Součástí je nejen vyčíslení základních nákladů nutných k investicím potřebným pro zavedení nového systému a k zajištění provozní čin-nosti po dobu 5 let a jejich porovnání pro obě varianty, ale i návrh centralizovaného řízení a změny personálního zajištění výrobního procesu.
Marketingová strategie společnosti Hyundai Centrum CB, s.r.o.
Chlebuch, Ondřej ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Hyundai Centrum CB s.r.o. Z této analýzy budou vycházet návrhy na změnu a případná doporučení. Teoretická část práce se věnuje marketingovým strategiím, segmentaci trhu a jednotlivým marketingovým strategiím. V praktické části bude s využitím vhodných metod provedena analýza marketingové strategie. Výstupem praktické části bakalářské práce bude zhodnocení, zda analyzovaná marketingová strategie je v souladu se záměry společnosti. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní návrhy doporučení pro efektivnější využití marketingových strategií.
Studie proveditelnosti podnikatelského záměru zavedení prodeje syrového krmiva BARF v regionu jižních Čech a Vysočiny
Křivánková, Eva ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Bednářová, Martina (oponent)
Práce se zabývá ekonomickou výhodností a technologickou proveditelností podnikatelského záměru, kterým je prodej krmného masa pro psy. Teoretická část představuje strukturu studie proveditelnosti, které poté odpovídá část praktická. Praktická část prokazuje, že je záměr vhodný k investici, jelikož je jak ekonomicky výhodný, tak technologicky uskutečnitelný.
On-line služby v nemocnicích
Venkrbcová, Eva ; Bína, Vladislav (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zmapování vybraných on-line služeb v nemocnicích na území České republiky dle jejich dostupnosti. Dále bude aplikován model logistické regrese, který poměří rozsah jednotlivých on-line služeb v nemocnicích vzhledem k jejich právní formě, většinovému vlastnictví, krajské působnosti, dle dosaženého vzdělání i pohlaví ředitele nemocnice a v poslední řadě i podle její velikosti z pohledu lůžkové kapacity. Práce tak poskytne ucelený přehled o dostupnosti on-line služeb v nemocnicích a o faktorech, které významně snižují či zvyšují šance jejich výskytu na webových stránkách nemocnic.
Projekt vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku
Golotovskiy, Roman ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Šafránek, Jakub (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá zpracováním projektu vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku s použitím přírodních ingrediencí. Teoretická část práce určuje základní rámec problematiky managementu projektu, zahrnuje popis metod a technik, které se při tvorbě projektu používají. Na základě popsaných ná-strojů jsem zpracoval praktickou část, kterou jsem doplnil o výpočty nákladů a výnosů; dále jsem provedl základní finanční analýzu, díky které lze rozhodnout, zda tento projekt je vhodný ke skutečné realizaci anebo by bylo případně lepší zvolit jiný způsob řešení daného projektu.
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Těšínská, Edita ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce představuje marketingovou komunikaci ve farmaceutickém prů-myslu z pohledu spotřebitelů. Zaměřuje se na to, jak spotřebitelé vnímají marketingovou komunikaci v této oblasti a jaký vliv má na rozhodování spotřebitele v případě nákupu volně prodejných léčiv. Cílem je zjistit, kdo je pro spotřebitele nejdůvěryhodnější zdroj informací, na základě kterého se rozhodují o nákupu volně prodejných léčiv, jaké postavení má marketingová komunikace v tomto procesu a jaké další faktory ovlivňují spotřebitele při výběru a nákupu volně prodejných léčiv. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je před-staven farmaceutický průmysl, marketingový mix a spotřební chování. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumán cíl diplomové práce.
Efektivnost regulace cen léčiv ze společenského pohledu v České republice
Půžová, Kateřina ; Pažitný, Peter (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjištění efektivnosti regulace cen léčiv ze společenského pohledu v České republice. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska pro zpra-cování následné praktické části. Teoretická východiska zahrnují popis cílů a nástrojů zdravotní a lékové politiky, a také podrobnější popis cenové regulace v České republice, jakožto nástroje lékové politiky. Praktická část je složena ze dvou částí, z nichž první se zabývá třemi modely, které ukazují, jakými způsoby lze stanovit maximální cenu vý-robce. Tato první část představuje východisko pro část druhou, která se zabývá analý-zou správních řízení, ve kterých uplatnil své právo na vyjádření se k podkladům držitel rozhodnutí o registraci léčivého přípravku. Analýza ukazuje, že v daných případech cenová regulace není efektivní, a že zatěžuje zájmy společnosti. Součástí práce jsou také doporučení pro zvýšení efektivnosti.
Aplikace integrovaného modelu managementu a návrh Balanced Scorecard v organizaci
Matulková, Lenka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu vybrané organizace z pohledu komponentů a faktorů, které následně slouží ke stanovení návrhu systému strategického řízení Balanced Scorecard. První část je zaměřena na deskripci teoretických východisek vztahujících se k problematice efektu správy a managementu organizací. Komplexní zhodnocení úrovně managementu organizace je provedeno v druhé části. Výkonnost organizace je posuzována pomocí aplikace metody Balanced Scorecard, jsou stanoveny jednotlivé perspektivy organizace, stanovena strategie, cíle a jejich měřítka. Vzájemná provázanost cílů je prezentována ve strategické mapě. Závěr je tvořen vyhodnocením dosažených zjištění a formulováním konkrétních doporučení pro vybranou organizaci.
Management pacientů s diagnózou I80.2 - flebotrombóza
Zárubová, Veronika ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce je zaměřena na management pacientů s diagnózou flebotrombóza. Cílem práce bylo přiblížení diagnózy flebotrombóza z klinického hlediska. Dále přibližná identifikace a kvantifikace nákladů podle konkrétních kazuistik flebotrombózy metodou Cost of Illness. Následně zhodnocení úrovně povědomí laické veřejnosti o rizicích spojených s diagnózou flebotrombózy prostřednictvím dotazníkového šetření. Hlavním výstupem práce je vyčíslení přímých nákladů zdravotních pojišťoven a osobních nákladů pacientů spojených s léčbou. Také průzkum v podobě dotazníkového šetření, který byl určen široké veřejnosti. Diplomová práce a její výsledky mohou sloužit jako podklad pro tvorbu plného ekonomického hodnocení.
Návrh marketingové strategie společnosti Czech dermatological center, s.r.o.
Janásková, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hamerník, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést situační analýzu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., a navrhnout marketingovou strategii převážně pro třetí a čtvrtý kvartál roku 2016, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti na českém trhu. K naplnění tohoto cíle byla využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat spokojenost zákazníků s marketingovým mixem společnosti. Jako doplňující byla provedena rovněž klinická studie za účelem ověření hydratačních účinků Termální vody Uriage. V rámci situační analýzy byla provedena externí a interní analýza společnosti. Výsledky této situační analýzy byly sumarizovány prostřednictvím IE matice a byla určena strategická pozice společnosti. Poté byla navržena odpovídající marketingová strategie, která je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., na českém trhu. Mezi hlavní doporučení patří především optimalizace produktového portfolia, zintenzivnění podpory prodeje, rozvoj interaktivní komunikace a využití tiskové reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 222 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.