|
Optimalizace sítě transfúzních míst v České republice
Konderlová, Nicolle ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Svěráková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje oblasti transfuzního lékařství, které má v dnešní době po-dobně jako ostatní oblasti ve zdravotnictví několik nedostatků. Cílem práce je návrh nové struktury zařízení transfuzní služby v České republice, která bude ekonomicky efektivnější než stávající a ve které dojde k redukci zpracovatelských pracovišť krve. Součástí je nejen vyčíslení základních nákladů nutných k investicím potřebným pro zavedení nového systému a k zajištění provozní čin-nosti po dobu 5 let a jejich porovnání pro obě varianty, ale i návrh centralizovaného řízení a změny personálního zajištění výrobního procesu.
|
|
Marketingová strategie společnosti Hyundai Centrum CB, s.r.o.
Chlebuch, Ondřej ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Hyundai Centrum CB s.r.o. Z této analýzy budou vycházet návrhy na změnu a případná doporučení. Teoretická část práce se věnuje marketingovým strategiím, segmentaci trhu a jednotlivým marketingovým strategiím. V praktické části bude s využitím vhodných metod provedena analýza marketingové strategie. Výstupem praktické části bakalářské práce bude zhodnocení, zda analyzovaná marketingová strategie je v souladu se záměry společnosti. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní návrhy doporučení pro efektivnější využití marketingových strategií.
|
| |
|
On-line služby v nemocnicích
Venkrbcová, Eva ; Bína, Vladislav (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zmapování vybraných on-line služeb v nemocnicích na území České republiky dle jejich dostupnosti. Dále bude aplikován model logistické regrese, který poměří rozsah jednotlivých on-line služeb v nemocnicích vzhledem k jejich právní formě, většinovému vlastnictví, krajské působnosti, dle dosaženého vzdělání i pohlaví ředitele nemocnice a v poslední řadě i podle její velikosti z pohledu lůžkové kapacity. Práce tak poskytne ucelený přehled o dostupnosti on-line služeb v nemocnicích a o faktorech, které významně snižují či zvyšují šance jejich výskytu na webových stránkách nemocnic.
|
|
Projekt vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku
Golotovskiy, Roman ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Šafránek, Jakub (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá zpracováním projektu vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku s použitím přírodních ingrediencí. Teoretická část práce určuje základní rámec problematiky managementu projektu, zahrnuje popis metod a technik, které se při tvorbě projektu používají. Na základě popsaných ná-strojů jsem zpracoval praktickou část, kterou jsem doplnil o výpočty nákladů a výnosů; dále jsem provedl základní finanční analýzu, díky které lze rozhodnout, zda tento projekt je vhodný ke skutečné realizaci anebo by bylo případně lepší zvolit jiný způsob řešení daného projektu.
|
|
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Těšínská, Edita ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce představuje marketingovou komunikaci ve farmaceutickém prů-myslu z pohledu spotřebitelů. Zaměřuje se na to, jak spotřebitelé vnímají marketingovou komunikaci v této oblasti a jaký vliv má na rozhodování spotřebitele v případě nákupu volně prodejných léčiv. Cílem je zjistit, kdo je pro spotřebitele nejdůvěryhodnější zdroj informací, na základě kterého se rozhodují o nákupu volně prodejných léčiv, jaké postavení má marketingová komunikace v tomto procesu a jaké další faktory ovlivňují spotřebitele při výběru a nákupu volně prodejných léčiv. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je před-staven farmaceutický průmysl, marketingový mix a spotřební chování. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumán cíl diplomové práce.
|
|
Efektivnost regulace cen léčiv ze společenského pohledu v České republice
Půžová, Kateřina ; Pažitný, Peter (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjištění efektivnosti regulace cen léčiv ze společenského pohledu v České republice. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska pro zpra-cování následné praktické části. Teoretická východiska zahrnují popis cílů a nástrojů zdravotní a lékové politiky, a také podrobnější popis cenové regulace v České republice, jakožto nástroje lékové politiky. Praktická část je složena ze dvou částí, z nichž první se zabývá třemi modely, které ukazují, jakými způsoby lze stanovit maximální cenu vý-robce. Tato první část představuje východisko pro část druhou, která se zabývá analý-zou správních řízení, ve kterých uplatnil své právo na vyjádření se k podkladům držitel rozhodnutí o registraci léčivého přípravku. Analýza ukazuje, že v daných případech cenová regulace není efektivní, a že zatěžuje zájmy společnosti. Součástí práce jsou také doporučení pro zvýšení efektivnosti.
|
|
Aplikace integrovaného modelu managementu a návrh Balanced Scorecard v organizaci
Matulková, Lenka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu vybrané organizace z pohledu komponentů a faktorů, které následně slouží ke stanovení návrhu systému strategického řízení Balanced Scorecard. První část je zaměřena na deskripci teoretických východisek vztahujících se k problematice efektu správy a managementu organizací. Komplexní zhodnocení úrovně managementu organizace je provedeno v druhé části. Výkonnost organizace je posuzována pomocí aplikace metody Balanced Scorecard, jsou stanoveny jednotlivé perspektivy organizace, stanovena strategie, cíle a jejich měřítka. Vzájemná provázanost cílů je prezentována ve strategické mapě. Závěr je tvořen vyhodnocením dosažených zjištění a formulováním konkrétních doporučení pro vybranou organizaci.
|
|
Management pacientů s diagnózou I80.2 - flebotrombóza
Zárubová, Veronika ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce je zaměřena na management pacientů s diagnózou flebotrombóza. Cílem práce bylo přiblížení diagnózy flebotrombóza z klinického hlediska. Dále přibližná identifikace a kvantifikace nákladů podle konkrétních kazuistik flebotrombózy metodou Cost of Illness. Následně zhodnocení úrovně povědomí laické veřejnosti o rizicích spojených s diagnózou flebotrombózy prostřednictvím dotazníkového šetření. Hlavním výstupem práce je vyčíslení přímých nákladů zdravotních pojišťoven a osobních nákladů pacientů spojených s léčbou. Také průzkum v podobě dotazníkového šetření, který byl určen široké veřejnosti. Diplomová práce a její výsledky mohou sloužit jako podklad pro tvorbu plného ekonomického hodnocení.
|
|
Návrh marketingové strategie společnosti Czech dermatological center, s.r.o.
Janásková, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hamerník, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést situační analýzu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., a navrhnout marketingovou strategii převážně pro třetí a čtvrtý kvartál roku 2016, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti na českém trhu. K naplnění tohoto cíle byla využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat spokojenost zákazníků s marketingovým mixem společnosti. Jako doplňující byla provedena rovněž klinická studie za účelem ověření hydratačních účinků Termální vody Uriage. V rámci situační analýzy byla provedena externí a interní analýza společnosti. Výsledky této situační analýzy byly sumarizovány prostřednictvím IE matice a byla určena strategická pozice společnosti. Poté byla navržena odpovídající marketingová strategie, která je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., na českém trhu. Mezi hlavní doporučení patří především optimalizace produktového portfolia, zintenzivnění podpory prodeje, rozvoj interaktivní komunikace a využití tiskové reklamy.
|