Název: Návrh marketingové strategie společnosti Czech dermatological center, s.r.o.
Překlad názvu: Draft of Marketing Strategies of Czech Dermatological Center, Ltd
Autoři: Janásková, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hamerník, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingové strategické plánování; marketingový mix; situační analýza; marketing mix; marketing strategic planning; marketing strategy; situational analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49240

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203805


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet