Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti Czech dermatological center, s.r.o.
Janásková, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hamerník, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést situační analýzu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., a navrhnout marketingovou strategii převážně pro třetí a čtvrtý kvartál roku 2016, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti na českém trhu. K naplnění tohoto cíle byla využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat spokojenost zákazníků s marketingovým mixem společnosti. Jako doplňující byla provedena rovněž klinická studie za účelem ověření hydratačních účinků Termální vody Uriage. V rámci situační analýzy byla provedena externí a interní analýza společnosti. Výsledky této situační analýzy byly sumarizovány prostřednictvím IE matice a byla určena strategická pozice společnosti. Poté byla navržena odpovídající marketingová strategie, která je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., na českém trhu. Mezi hlavní doporučení patří především optimalizace produktového portfolia, zintenzivnění podpory prodeje, rozvoj interaktivní komunikace a využití tiskové reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.