Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  začátekpředchozí195 - 204další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr pracovníků do firmy
Kykalová, Eva ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje celkovému výběrovému řízení. Hlavním cílem práce je popsat, rozebrat a zhodnotit proces získávání a výběru pracovníků do firmy. Práce je členěna do čtyř kapitol. První a druhá kapitola jsou zpracovány na základě pozorování teoretických poznatků, třetí a čtvrtá kapitola tvoří praktickou část. První kapitola se vztahuje k pojmu řízení lidských zdrojů a personální práce. Druhá kapitola se zabývá přímo náborem a výběrem pracovníků, kde se zaměřuji především na popis a specifikaci pracovního místa, kvalifikační požadavky, formulaci nabídky zaměstnání, a především metody používané pro získávání a výběr pracovníků. Ve třetí kapitole popisuji proces získávání a výběru pracovníků aplikovaný v reálné firmě. Čtvrtá kapitola zahrnuje moje zhodnocení a doporučení na základě získaných teoretických poznatků.
Marketingová strategie firmy Smart Wings
Dvořáková, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je popsat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou strategii značky SmartWings. Konkrétně se zaměřuji na rozšířený marketingový mix a optimalizaci všech jeho složek. Teoretická část nejprve osvětluje základní problematiku marketingu služeb a její odlišnosti od běžného marketingu produktového. Následuje vhled do leteckého prostředí v kontextu měnícího se liberalizovaného trhu, který je nutný pro pochopení praktické části. Konkurence je vysoká, potenciál trhu ale stále není vyčerpán. Praktická část je následně zpracována na základě interních informací podniku, vyhodnocení marketingové pozice značky je provedeno na základě srovnání se současnou situací na trhu a s vlastním pohledem na problematiku. Navrhované změny a doporučení se týkají především marketingové komunikace a propagace společnosti. Je nutná aplikace integrované komunikace. Zajímavá je především pozice, ve které se na trhu SmartWings nalézají. V práci lze najít srovnání s modelem nízkonákladovým i klasickým.
Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Naisarová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
Děti - cílová skupina v marketingu
Daňhelková, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dětmi jako specifickou cílovou skupinou v marketingu. První část práce se věnuje vymezením teoretických pojmů souvisejících s marketingem a dětmi jako cílovou skupinou. Druhá, praktická, část se zabývá vlivem dětí na nákupní chování svých rodičů. Cílem práce je zanalyzovat, jaký mají děti vliv na nákupní chování svých rodičů při probíhajících kampaní zaměřených na děti vybraných retailingových řetězců. Primární data byla získána dotazováním v písemné a online formě. Na základě výsledků vlastního šetření lze říci, že děti jsou ve velké míře kampaní ovlivněny. Děti vyžadují aktivní účast svých rodičů na dané kampani, a ti jsou kvůli nim ochotni zvýšit hodnotu svého nákupu.
Communication strategy of non-profit organizations
Kolesárová, Maria ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny
Obchodní a kulturní specifika Kanady
Sládek, František ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje obchodním a kulturním specifikům Kanady. První kapitola poskytuje základní a obecné informace o této zemi. Druhá část práce se zabývá charakteristikou základních makroekonomických ukazatelů a zahraničním obchodem. Následuje třetí kapitola, která pojednává o obchodním jednání a obchodní etiketě Poslední část práce je zaměřena na Hofstedeho charakteristiku Kanady, multikulturalismus a význam času.
Analýza společnosti Kongresové centrum Praha ,a.s. a jejího působení na českém a zahraničním trhu
Máchová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit postavení Kongresového centra Praha, a.s. (dále jen KCP) na českém a zahraničním trhu kongresového průmyslu a navrhnout změny, které by mohly jeho postavení na tomto trhu posílit. Práce je rozdělena do osmi kapitol. První tři kapitoly jsou teoretickým východiskem práce. Ve čtvrté kapitole je představeno KCP a jeho historie. Pátá kapitola se zabývá analýzou vnějšího prostředí KCP a v šesté kapitole je vypracována analýza jeho vnitřního prostředí. Sedmá kapitola se věnuje SWOT analýze KCP. Cílem osmé kapitoly je určit potenciál KCP a potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že je konkurenceschopné na národním a mezinárodním trhu kongresového průmyslu. Po propojení získaných poznatků lze označit postavení KCP na domácím trhu za poměrně silné, jeho budoucnost je však nejistá. Na zahraničním trhu je jeho postavení slabší. Je také možné potvrdit hypotézu, že KCP je konkurenceschopné na národním a mezinárodním trhu kongresového průmyslu.
Comparison of organizational culture in German and Slovak branch
Mičianová, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je komparace organizační kultury na příkladu firmy s výrobním závodem v Německu a obchodním zastoupením na Slovensku. Samotná práce se skládá ze dvou částí . První část představuje teoretická část, kde uvádím základny prvky a zdroje organizační kultury, které blíže specifikují v podkapitolách. Ve druhé, praktické části, sleduji rozdílnosti v organizační kultuře na příkladu české a německé pobočky společnosti Viessmann. V závěru své práce zhodnocují rozdílnosti, které z dotazníkového šetření vyplynuly.
Hodnocení a řízení pracovního výkonu zaměstnanců v organizaci
Cichrová, Karolína ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením a řízením pracovního výkonu zaměstnanců v konkrétní společnosti. Obsahuje teoretická východiska a popisuje trendy, se kterými je možné se v současné praxi setkat. Dále je analyzován systém hodnocení u vybrané skupiny zaměstnanců v dané firmě a na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření je systém zhodnocen. Závěrem jsou přeloženy návrhy a doporučení na jeho zlepšení.
Nové metody v oblasti managementu lidských zdrojů
Ibragimova, Yuliya ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi spokojeností zaměstnanců a použiváním nových metod HR managementu, především pak coachingu a talent managementu. V teoretické části práce je také diskutován vztah mezi spokojeností zaměstanců a výkonností firem, neboť je průkazné, že právě spokojenost zaměstnanců má výrazný dopad na hospodaření firem. Cílem práce je odvození vztahu mezi použítím nových metod HR managementu (coaching a talent managemement) a spokojeností zaměstnanců. Práce se skládá ze čtyř kapitol. První dvě kapitoly "Measurement Systems in an Organization" a "Methods in HR Management" jsou teoretickou částí, která je nutným metodologickým minimem pro splnění hlavního výzkumného cíle. Třetí kapitola se věnuje samotnému výzkumu. Zaměstnanci pěti společností v Rusku (mezi společnosti jsou zařázené jak ty, co používají coaching nebo talent management v oblasti HR, tak i ty, co nepoužívají ani jednu z těchto dvou metod) jsou testováni z hlediska spokojenosti. V poslední kapitole jsou porovnávány výsledky výzkumu s teoritickými předpoklady. Práce rovněž poskytuje konkrétní doporučení jednotlivým firmám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   začátekpředchozí195 - 204další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.