Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 227 záznamů.  začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sportovní novináři jako tiskoví mluvčí sportovců nebo sportovních klubů - etický problém
Suchan, Jan ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Sportovní novináři jako tiskoví mluvčí sportovců nebo sportovních klubů - etický problém" pojednává o problematice sportovních novinářů, kteří zároveň pracují pro sportovce, sportovní kluby nebo svazy, většinou jako tiskoví mluvčí, autoři článků na webových stránkách nebo organizátoři a moderátoři tiskových konferencí. Tímto souběhem funkcí se novinář dostává do střetu zájmů, který může ovlivňovat jeho příspěvky v médiích, ať už výběr témat příspěvků nebo jejich obsah. Bakalářská práce zkoumá úpravu střetu zájmů v českých etických kodexech, názory vedoucích sportovních redakcí českých médií na působení sportovních novinářů v PR oblasti a konkrétní případ novinářky, jež se dostala do popsaného střetu zájmů.
Zdvořilost v televizní politické diskuzi
Dufek, Ondřej ; Moravec, Václav (oponent) ; Kraus, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce Zdvořilost v televizní politické diskuzi pojednává o specifických vlastnostech užívání zdvořilosti a nezdvořilosti v mediovaném politickém diskurzu na příkladu pořadu České televize Otázky Václava Moravce. V první části definuje televizní politickou debatu jako žánr. Poté podává přehled vývoje teorií zdvořilosti ve světové i české tradici pragmatiky a pragmatické lingvistiky. Po shrnutí hlavních koncepcí formuluje vlastní variantu pojetí zdvořilosti a nezdvořilosti na základě kooperačního principu a teorie zdvořilosti s využitím konceptu tváře. Teoretické principy pak uplatňuje v praktické analýze debat a věnuje detailní pozornost nejvýraznějším prostředkům vyjadřování zdvořilosti a nezdvořilosti. V závěru identifikuje charakteristické zákonitosti jejich užívání v politické televizní diskuzi a poukazuje na relevantní faktory, které podobu komunikace ovlivňují. Diplomová práce pomáhá zmapovat dosud málo probádanou oblast, v níž se střetává konflikt a kooperace jako dvě protichůdné síly, a vysvětluje jejich interakci pomocí užívání zdvořilosti a nezdvořilosti.
Funkce moderátora v televizních zpravodajských pořadech, kritéria jeho hodnocení ...
Bahounková, Petra ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Práci s názvem "Funkce moderátora v televizních zpravodajských pořadech, kritéria jeho hodnocení" jsem si vybrala, protože současná odborná literatura toto téma téměř opomíjí. V současné odborné literatuře neexistuje žádná publikace, která by se celkově zaměřovala na moderátora televizního zpravodajství. Touto tematikou se v současné době zabývají pouze jednotlivé články v odborných periodikách. Mým cílem tedy je přehledně zpracovat téma utříděním poznatků dříve vydaných publikací s poznatky nově publikovaných textů a doplnit je popisem trendů uplatňovaných v současné moderaci zpravodajství. Ve své práci se zaměřím na úlohu moderátora v komunikačním procesu, na verbální a neverbální stránku jeho komunikace a vlastnosti, které by kvalitní moderátor zpravodajství měl mít, aby splnil svou úlohu ve vztahu ke své redakci i k publiku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
50 let Německé tiskové rady a potřeba reformy jejího tiskového kodexu
Černikov, Dmitrij ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Šonka, Jaroslav (oponent)
Následující práce má za cíl nastínit a přiblížit čtenářům a zájemcům o mediální etiku okolnosti vniku a vývoj Německé tiskévé rady (Der deutsche Presserat) - kontrolního orgánu, který koncem roku 2006 oslavil padesát let od svého založení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Brand Building ČT24
Šesták, Martin ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
This bachelor thesis is concerned with CT24 - digital news channel operated by Czech public broadcaster Ceska televize (Czech Television). Thesis covers the development of the brand of this channel and its practical impact. Documents how the brand succeeded in getting into general knowledge even though the coverage with digital television signal is quite low. Documents connection between quality of provided information and popularity and perceived credibility oft he channel. The main part analyses the mission, identity and basic values of CT24 and describes particular components which supports these brand attributes. Describes the origination and 2-year progress of news channel and instills it into the context of news channels in the Central European region. By the help of research data provides the audience characteristics analysis. The thesis also analyses the impact of the internet portal www.ct24.ez on the position of this channel in the Czech Republic and among Czech speakers abroad. Describes how the Internet as a new medium is being utilised, both as a source of broader information and as an archive of past broadcasts that are constantly accessible. Finally covers impact of the news channel as an opinion making entity and reflec ts its appeal among advertisers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 227 záznamů.   začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.