Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí169 - 178dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce
Štrbíková, Barbara ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce Cíl: Cílem této diplomové práce je zjistit závislost vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků Street Dance Kemp s nabízenými službami. Zkoumána je také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. Metody: V této práci je využito písemné a osobní dotazování pro sběr dat o spokojenosti účastníků s dostupnými službami a o jejich loajalitě k akci. Porovnána bude také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. K vyhodnocení vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků bude využita Kruskal-Wallisova neparametrická ANOVA. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení vztahu loajality a spokojenosti s nabízenými službami a jejich možná budoucí modifikace vzhledem ke zlepšení jejich úrovně a získání většího počtu loajálních účastníků. Klíčová slova: sportovní akce, street dance, hip-hop, písemné a osobní dotazování, analýza konkurence, Kruskal-Wallis ANOVA
Komparace managementu sportovního svazu karate JKA v ČR a v zahraničí
Válková, Zuzana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace managementu sportovního svazu karate JKA v ČR a v zahraničí Cíle: Diplomová práce se zabývá problematikou řízení sportovních organizací karate ve vybraných evropských státech. Cílem práce je zpracování návrhů na zdokonalení managementu vybraných organizací. Návrhy budou zpracovány na základě analýzy manažerských funkcí a následné komparace české organizace se zahraničními. Metody: Pro diplomovou práci byla použita metoda strukturovaného nestandardizovaného rozhovoru, dále popisná analýza, SWOT analýza a komparace. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení problémových oblastí každé z organizací. Byly navrženy změny zejména v manažerských funkcích plánování, organizování a personální zajištění a zdokonalení sponzorování i propagační činnosti. Klíčová slova: management, manažerské funkce, sportovní organizace, marketing, sponzoring, komparace, karate
Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis
Lajčin, Milan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Názov: Ciele: Metódy: Výsledky: Kľúčové slová: Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy futbalového marketingového prostredia v Česku a na Slovensku a na základe analýzy súčasných ponúk pre partnerov českých a slovenských futbalových klubov zistiť slabé miesta a nedostatky v sponzorských vzťahoch. Výsledky analytickej časti budú slúžiť k vytvoreniu návrhu implementácie sponzorskej činnosti futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy, vrátane využitia príležitostí, ktoré súčasná situácia ekonomickej krízy ponúka a to vzhľadom k odlišnostiam Česka a Slovenska. V práci som využil v rámci kvalitatívneho výskumu deskriptívnu prípadovú štúdiu, interview, pozorovanie, SWOT analýzu, analýzu dokumentov a komparatívnu analýzu. Metódy som aplikoval v rozbore jednotlivých futbalových klubov, zatiaľ čo SWOT analýzu som využil aj pri spracovávaní návrhov. Komparatívna analýza mi slúžila na porovnanie marketingového prostredia vybraných futbalových klubov. Získané údaje z výskumu mi pomohli identifikovať aspekty marketingového prostredia, v ktorých majú jednotlivé futbalové kluby rezervy. Okrem konkrétnych návrhov spolupráce so sponzormi sa mi podarilo pre vybrané kluby...
Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015
Molnár, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkal, Karel (oponent)
Název práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akce
Budování sportovní značky PUMA
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Budování sportovní značky PUMA Cíl: Cílem diplomové práce je získat podněty pro aktivity sloužící k budování sportovní značky PUMA. Podněty jsou získány z marketingového výzkumu, provedeného na dvou vzorcích respondentů. Prvým vzorkem je Generace Y definovaná podle Bergha (2012). Druhým vzorkem respondentů jsou zaměstnanci firmy PUMA. Metody: Budovní sportovní značky PUMA bylo zjišťováno na základě standardizované metody osobnosti značky od J. L. Aaker (1997), upravené podle autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byly použité statistické funkce: aritmetický průměr, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Na základě výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro další vývoj této značky. Výsledky: Z výzkumu vzešla nejlépe dimenze Aktivita. Osobnost sportovní značky PUMA lze charakterizovat jako aktivní, stabilní a dynamickou. Na tomto výsledku se shodly obě skupiny respondentů, jak Generace Y, tak zaměstnanci firmy PUMA. Klíčová slova: budování značky - branding, brand management, sportovní značka, firma PUMA, marketingový výzkum
Marketingový výzkum image sportovních značek
Vacková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovních značek Cíle: Cílem šetření je identifikovat image pěti nejznámějších sportovních značek na českém trhu z pohledu pražské generace Y, jejíž věková hranice je vymezena dle Bergha (2012). V samotném závěru práce pak dané výsledky vzájemně porovnat. Metody: Středem zájmu se stala značka a to, jak ji spotřebitel vnímá. Marketingový výzkum, formou elektronického dotazování, využitý v této práci, je možné kvalifikovat jako kvantitativní s využitím kvalitativních technik. Je založen na zkoumání postoje respondentů ke konkurenčním značkám z jednoho tržního segmentu. V dotazníku byla za stěžejní brána baterie osobnostních vlastností, která je však doplněna o modifikované projektivní techniky, tj. asociační testy a emocionální spojení značek s barvami. Výsledky: Z výsledků šetření vyplývá, že mezi silně vnímané osobnostní vlastnosti zkoumaných sportovních značek patří "důvěryhodná" a "vzbuzuje pocit aktivního života a zdraví". Mezi neutrálně vnímané atributy patří "vzrušující" a mezi zcela nevystihující lze pak zařadit charakteristiku "agresivní". Při vyhodnocení emocionality značek pomocí limbického mapování dominují převážně černá, bílá, modrá a červená barva. Klíčová slova: sportovní značka, identita značky, image značky, osobnost značky, marketingový výzkum,...
Projevy a důsledky turistifikace v Teplicích
Čáslavová, Eva ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Anděl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá projevy a důsledky turistifikace v lázeňském městě Teplice. Cílem práce je analýza současného stavu teplického lázeňství a monitoring funkčních změn ve městě. Důraz je kladen na aktivity, vztahové vazby, úroveň kooperace a postoje hlavních aktérů cestovního ruchu ve městě. Nedílnou součástí je šetření mezi místními obyvateli. Cílem práce je kromě zjištění a zhodnocení projevů turistifikace v zájmové oblasti, také návrh kroků vedoucí ke stabilizaci a zlepšení situace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Management sportovní organizace FK Mladá Boleslav, a.s. a návrhy na jeho zdokonalení
Olšák, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Management sportovní organizace FK Mladá Boleslav, a.s. a návrhy na jeho zdokonalení Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy na zdokonalení managementu obchodní společnosti působící v oblasti sportu. Návrhy vychází ze získaných informací o současném stavu vykonávání sekvenčních manažerských funkcí ve společnosti. Metody: neformální rozhovor, analýza získaných dokumentů, SWOT analýza, dotazování Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení společnosti v oblasti plánování, personalistiky a zdokonalení stanov společnosti. Klíčová slova: management, manažerské funkce, sportovní organizace, obchodní společnost, fotbalový klub
Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka.
Šíma, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Hobza, Vladimír (oponent)
Bibliografická identifikace: Jméno a příjmení autora: Mgr. Jan Šíma Název disertační práce: Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka Pracoviště: Katedra managementu sportu Školitelka: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok obhajoby disertační práce: 2015 Abstrakt: Disertační práce je zaměřena na problematiku hodnocení kvality sportovních služeb v prostředí fitness. Byla provedena rešerše nejčastěji používaných metod pro hodnocení kvality služeb ve sportu, přičemž pozornost byla věnována zejména měřením podle subjektivních kritérií, kde o hodnocení kvality služeb rozhodují sami zákazníci. Praktická část práce se zabývá mezikulturním převodem a validizací vybrané metody SERVQUAL (PARASURAMAN, ZEITHAMLOVÁ & BERRY, 1988) původně validizovaného pro zákazníky v USA. Dotazník byl přeložen do českého jazyka metodou modifikovaného přímého překladu a v rámci pilotní standardizace byl testován na vzorku 146 respondentů ve 2 fitness centrech. Upravená podoba české verze dotazníku SERVQUAL byla následně hlavním nástrojem sběru dat v marketingovém výzkumu realizovaného v 6 náhodně vybraných fitness centrech s počtem respondentů 697. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo získat a analyzovat názory zákazníků navštěvujících pražská fitcentra na jednotlivé vlastnosti kvality...
Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice Cíle: Cílem této práce je měření a porovnání stopáže věnované jednotlivým sportům a sportovním reprezentacím ve veřejnoprávní a komerční televizi v rámci pravidelného sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Na základě výsledků pozorování bude navrženo doporučení pro využití v marketingu a ve sportovních klubech. Metody: Samotný výzkum bude proveden pomocí metody pozorování sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase na televizních stanicích ČT1 a TV Nova. Jedná se o nepřímé pozorování s využitím technického zařízení - televizní USB tuner a počítač. Z hlediska obsahu bude využita Berelsonova kvantitativní obsahová analýza, jež zkoumá obsah mediálních sdělení. V teoretické části je využita analýza dokumentů. Výsledky: Výsledky pozorování názorně zobrazují odlišné přístupy veřejnoprávní a komerční televize pro zařazení jednotlivých sportů do vysílání sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Pro obě televize platí, že nejpopulárnějšími sporty ve sportovním zpravodajství jsou fotbal a lední hokej. Zároveň se projevuje trend popularity letních sportů, a to i v zimním období. Sportovní reprezentace dostávají větší prostor ve vysílání veřejnoprávní České televize. TV Nova se zaměřuje na self-promotion sportů...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí169 - 178dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.