Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí162 - 171dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Lady Fitness
Šnajdrová, Tereza ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán Lady fitness Cíle: Tato diplomová práce si klade za cíl sestavení marketingového plánu pro společnost Lady fitness, která jak napovídá název, poskytuje fitness služby pouze ženám. Hypotézou je, že se vedení společnosti Lady fitness nedostatečně věnuje marketingovému plánování. Metody: V práci byly použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Hlavní metody práce jsou dotazník, kvalitativní rozhovor, SWOT analýza, neformální rozhovor a STEP analýza. Výsledky: Byla provedena podrobná analýza společnosti Lady fitness, při které bylo zjištěno velké zanedbávání v oblasti marketingu. Autorka vytvořila marketingový plán, který vychází z výsledků získaných výzkumem. Sestavení plánu je provedeno pro nadcházející rok, tedy od 1. září 2013 do 31. srpna 2014. Klíčová slova: Marketingová plán, marketingový mix, marketingová strategie, služby, fitness
Vybrané motivační aspekty u začátečníků a pokročilých v karate
Markušová, Aneta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vybrané motivační aspekty u začátečníků a pokročilých v karate Cíle: Hlavním cílem mojí diplomové práce bylo zjistit, jak aktuální nízká popularita sportovního karate ovlivňuje u studentů ZŠ a SŠ v Praze a okolí motivaci v tomto sportu něčeho dosáhnout a současně navrhnout, jak dále podpořit a zvýšit motivaci u těchto studentů. Metody: K získání informací a podkladů k této diplomové práci, bylo využito anketní metody a k ní speciálně sestaveného dotazníku. Dále byly použity doplňkové rozhovory s pokročilými studenty - karatisty s nejvyššími ambicemi a s bývalými reprezentanty ČR (2006-2013) a porovnán rozdíl motivačních aspektů u těchto dvou různých generací sportovců. Pro tyto doplňkové rozhovory byl připraven druhý speciálně sestavený dotazník s možností volných odpovědí. Výsledky: Pomocí výzkumu byly zjištěny rozdíly v motivačních aspektech u začátečníků a pokročilých v karate a díky doplňujícím rozhovorům zjištěny rozdíly v ambicích a motivačních aspektech mezi bývalými reprezentanty ČR v karate a mezi pokročilými současnými studenty s vysokými ambicemi v karate. Dále byly zpracovány manažerské návrhy na zvýšení motivace u začátečníků a pokročilých v karate. Klíčová slova: Motivační aspekty v karate, motivace, začátečníci a pokročilý v karate, manažerské návrhy
Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům
Dýšek, Martin ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušci
Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport
Oralová, Nika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport Cíle: Vytvořit správný marketingový plán již fungující organizace Elite Sport v oblasti fitness služeb, který bude zohledňovat současnou situaci a očekávaný vývoj na trhu. Cílem organizace je rozšířit svou nabídku tréninků s maximálně efektivním využitím současných zdrojů společnosti. Metody: Studium odborné literatury, sestavení SWOT analýzy, studium internetových stránek a interních dokumentů společnosti. Výsledky: Vytvořený marketingový plán a návrh změn, které povedou k rozvoji organizace. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, plánování, marketingová strategie, služby
Financování fotbalového klubu FC Háje Jižní Město
Pamánek, Luboš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Financování fotbalového klubu FC Háje Jižní Město Cíl práce: Cílem bakalářské práce je přiblížit činnost a fungování fotbalového klubu, popsat specifickou problematiku a provést analýzu financování FC Háje Jižní Město. Práce by měla poskytnout důkladné informace nejen o klubu, o jeho chodu a fungování, ale i obecné informace o činnosti neziskových organizací v České republice. Z výsledků, které analýza přinese, budou vytyčeny návrhy na zlepšení financování klubu. Metoda: Při vypracovávání bakalářské práce byly použity dvě výzkumné metody. První metodou je popisná analýza z interních dokumentů FC Háje Jižní Město a druhou metodou je metoda rozhovoru. Z rozhovoru byl vybrán typ neformálního rozhovoru. Neformální rozhovor byl prováděn s ředitelem provozu FC Háje Jižní Město Janem Horníkem. Výsledky: Dosažené výsledky z analýzy by měly přiblížit problematiku financování FC Háje Jižní Město. Měly by prezentovat současnou situaci klubu a ukázat slabé stránky ve financování. Následně by měly výsledky poskytnout podklad pro vytyčení návrhů na zlepšení financování. Klíčová slova: financování, neziskové organizace, problematika, sport, rozpočet
Opatření proti diváckému násilí na fotbalových utkáních
Menčíková, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Opatření proti diváckému násilí na fotbalových utkáních Cíle: Cílem bakalářské práce je seznámení s problematikou fotbalového diváckého násilí, představení opatření používaných pro boj s diváckým násilím na fotbalových stadionech v Evropě, zvláště pak Anglii a České republice a následné porovnání jejich přístupu k danému problému. Metody: Práce má deskriptivně-analytický charakter. V práci byl využitý kvalitativní výzkum, konkrétně popisná a srovnávací analýza. Popisná analýza byla využita při definování základních pojmů týkající se dané problematiky a pří seznámení s opatřeními proti diváckému násilí na fotbalových stadionech v rámci mezinárodních organizací Evropy a v České republice a v Anglii. Srovnávací analýza byla aplikována při porovnání opatření v obou zemích. Výsledky: Vznikl ucelený přehled základních poznatků fotbalového diváckého násilí a přehled aktivit v boji s tímto fenoménem v Evropě a v jednotlivých státech - Anglii a České republice. Politika v přístupu boji proti fotbalovému chuligánství obou zemí se liší především v oblasti národní legislativy. Mezi opatření Anglie, kterými by se Česká republika měla inspirovat, jsou kvalitně vyškolení pracovníci pořadatelské služby a s tím spojené snížení množství policejního dohledu, kvalitní kamerový systém na stadionech, důkladné...
Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno Cíle: Hlavním cílem této práce vypracování návrhu marketingového plánu tenisového areálu SK Tenis Kladno. Dílčím cílem bylo provedení situační analýzy, na jejímž základě byl marketingový plán vypracován. Metody: V této práci jsem použila metodu analýzy, metodu dotazování a metodu škálování. Metodou dotazování byly zjišťovány informace o zákaznících klubu, jejich názorech, potřebách a přáních. Analyzován byl samotný podnik, byla provedena analýza konkurence, partnerů a zákazníků. U analýzy konkurence a podniku byl výsledek zjištěn pomocí metody škálování. Součástí je souhrnná analýza SWOT. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, že klub má jednoho silného konkurenta a dva slabší konkurenty. Z výsledků dále vyplynulo, že největší slabou stránkou klubu je cenová politika a postoj současného vedení klubu a s tím nevyhovující atmosféra v něm. Marketingový plán se zaměřuje jednak na mladé generace, tzn. děti a mládež a jednak amatérské hráče. Klíčová slova: marketingové plánování, marketingový mix, marketingové cíle, propagace, cena, zákazník, konkurence
Marketingová komunikace HC Slavia Praha v sezoně 2011/2012
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi řešit. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí162 - 171dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.