Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audience developement - využití Customer Relationship Management a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika
Chalupský, Ondřej ; Sulženko, Jiří (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce "Audience Development využití CRM a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika" se zabývá zkoumáním možností užití marketingové metody Client Relationship Managementu a prodejních databázových systémů pro rozvoj publika kulturních subjektů působících na území Hlavního města Prahy. První kapitoly jsou věnovány teorii CRM v obecné rovině, typizaci informací shromažďovaných databází a legislativnímu rámci - ochraně osobních údajů. Druhá část analyzuje způsoby a metody, jakých v současné době užívají různé kulturní subjekty na území Hlavního města Prahy pro rozvoj publika, zjišťuje, s jakými daty o divácích tyto kulturní subjekty disponují, jak je získávají a jak s nimi dále nakládají. Na základě teoretické principů a šetření situace v praxi se závěrečná část práce zaměřuje na návrh zadání pro vývoj optimální funkčního softwarového řešení CRM aplikace pro rozvoj publika kulturních subjektů.
Animace kultury
Skovajsová, Tereza ; Sulženko, Jiří (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Práce představuje vybrané aktivizační koncepty v kultuře, které jsou postaveny na stimulaci jedinců a skupin k aktivní participaci na společensko-kulturním dění a zabývá se jejich možným využitím v rámci profesionálních kulturních organizací na poli živých umění a zejména divadel v České republice. Práce prezentuje polský model animace kultury (především v pojetí specializace Animace kultury na Institutu polské kultury Varšavské univerzity), který podněcuje jedince a komunity k aktivnímu přístupu k životu a utváření společensko-kulturního dění bez rozdílu uměleckého nadání a sociálního či generačního zařazení. Práce dále představuje community arts, anglosaskou obdobu animace kultury, a galerijní animaci, formu zprostředkování umění a rozšiřování publika, kterou využívají zahraniční i česká muzea a galerie. Autor pro tyto přístupy používá souhrnné označení animační aktivity a analyzuje jejich přínos pro organizace v kultuře. Uvádí aktivizační přístupy do souvislosti s aktuálními výzvami, které přináší marketing umění a výzkumy na poli kultury. Zkoumá možnosti využítí animačních aktivit jako strategie rozvoje a vzdělávání českého publika a poukazuje na zahraniční i domácí příklady animačních aktivit.
Role divadla ve společenské odpovědnosti firem
Cihlářová, Kristýna ; Sulženko, Jiří (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
V současné době probíhá diskuze o postavení kultury a umění ve společnosti a způsobech jejich podpory. Vlivem snižování dotací ze strany státu jsou kulturní organizace nuceny hledat jiné zdroje podpory. Tato okolnost nejvíce postihuje nezávislou kulturu a živé umění, které jsou většinou organizovány v rámci neziskového sektoru. Proto se kulturní organizace stále více obracejí na ziskový sektor. V první části práce je představena koncepce společenské odpovědnosti firem jako nástroj podpory neziskového sektoru a možný návod, jak budovat smysluplné partnerství mezi firmou a kulturní organizací. Podrobněji rozebírá využití firemního dobrovolnictví v kultuře. Druhá část popisuje způsob spolupráce britského divadelního festivalu LIFT s firemním sektorem a zachycuje rozdílné přístupy k společenské odpovědnosti dvou významných českých firem.
Deník a já
Hrčková, Veronika ; Rut, Přemysl (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Práce je členěna do tří hlavních částí. V první části nazvané Deník a já je popsána moje cesta a důvody k psaní deníku. Tato část obsahuje také fáze přípravy k témuž a citace z deníků výtvarných umělců. Druhá část nese název Deník za určité období. Jedná se o praktickou část, která obsahuje úryvky z pracovního deníku zachycujícího přípravu a zkoušení prezentace představení a vznik ilustrací ke knize Hliněný tygr. Konkrétně demonstruje to, jak jedno ovlivňovalo a v řadě věcí předurčilo druhé. Třetí část Deník jako hra zkoumá deník z hlediska hry - herní možnosti deníku, co všechno může být deníkem. A v závěru: Co se mnou udělal rok psaní deníku.
Artmarketing aneb marketing v divadle
Kašpar, David ; Pittermann, Jiří (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Hlavní důraz v této práci je kladen na prozkoumání tzv. marketingového mixu v divadle (tedy produkt, místo, propagaci a cenu). každý z nástrojů market. mixu je vždy rozebírán s ohledem na divadlo. Další část této práce je věnována divákům a jejich chování. V předposlední kapitole se práce zaobírá plánováním v divadle. Vedle významu plánování (stanovení poslání a cílů divadla) popisuje tato kapitola též jeho proces. Na závěr je v práci uveden stručný popis několia zásad marketingu v umění obecně.
Mezinárodní festival Jazzfest Karlovy Vary v kontextu regionu
Pánek, Lukáš ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Anotace Bakalářská práce Mezinárodní festival JazzFest Karlovy Vary v kontextu regionu se zabývá vznikem, historií a současnou situací karlovarského mezinárodního jazzového festivalu v krajském městě Karlovarského kraje. Zároveň se zabývá historickým kontextem tohoto žánru a jeho postavením v kulturním průmyslu, zejména pak ve spojení s divadlem. Součástí práce je také charakteristika Karlovarského kraje a to především z hlediska kulturního a geografického, v souvislosti se specifiky příhraničního regionu a vztahu jeho obyvatel ke kulturním tradicím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.