Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh projektu implementace informačního systému
Pospíšil, Pavel ; Holeš, Jan (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice projektového řízení, konkrétně využití metod síťové analýzy při řízení projektů. V praktické části je popsán návrh alternativního řešení řízení předprojektové fáze projektu, konkrétně plánování, pro IT poradenskou firmu RANKENEN a.s..
Návrh projektu realokace vybrané firmy
Pospíšil, Pavel ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice projektového řízení, konkrétně návrhu plánu projektu realokace výrobních, skladových a kancelářských prostor vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá výkladem základních poznatků a nástrojů projektového managementu prakticky užitých v kapitolách následujících. V praktické části práce je v jedné z kapitol provedena analýza současného stavu formou studie příležitosti a v kapitole následující sestrojen návrh projektu obsahující časovou, zdrojovou a nákladovou analýzu a analýzu rizik projektu. V závěru práce je pak popsán přínos projektu a práce jako takové.
Binokulární vidění a výroba anaglyfů
Pospíšil, Pavel ; Šanda, Jaroslav (oponent) ; Fedra, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá fyziologii binokulárního vidění a s ní spojené stereoskopie, kdy hlavní prezentovanou metodou je výroba anaglyfů. V první části práce je čtenář seznámen s anatomií a fyziologií oka s úzkým zaměřením především na geometricko-optické vlastnosti oka a podstaty binokulárního vidění, které je základem výroby stereoskopických obrázků. V druhé části jsou představeny jednotlivé metody používané k zobrazování trojrozměrných vizuálních vjemů, jejich princip a technické provedení. Dále práce podrobně popisuje vznik anaglyfu a s ním spojené problematiky. Souběžně s prací vznikl program ANAGLYPH, jež umožňuje připojení dvojice kamer, jejich programové řízení a získávání kvalitních stereoskopických obrázků, které se stávají dobrým základem anaglyfů. Prezentované anaglyfy byly pořízeny pomocí dvojice kamer Logitec C120 a pro srovnání fotoaparáty Canon 450D. Tyto výsledky byly prezentovány skupině pozorovatelů a statisticky vyhodnoceny s jejich následnou analýzou. Elektronická verze práce, všechna získaná data a program jsou na přiloženém DVD.
Hodnocení pěstitelských vlastností nových PIWI odrůd
Pospíšil, Pavel
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením pěstitelských vlastností nových PIWI odrůd. Hlavní cílem bylo zjistit, zda jsou nové, interspecifické odrůdy pocházející z jiných zemí EU vhodné pro naše podmínky. Literární část pojednává o křížení interspecifických odrůd, o registraci odrůd a o zkouškách odlišnosti, uniformity, stálosti a užitné hodnoty. V metodice jsou popsány vybrané odrůdy Solaris, Aletta, Johanniter, Hibernal, Saphira, Cabernet Cortis, Rösler, které mají předpoklad pro jejich rozšíření v ČR. Pokus probíhal na vinicích soukromé společnosti, která má tyto odrůdy vysázené ve větších plochách a vyrobená vína již prodávají na českém trhu. Dále jsou popsány analytické metody použité k získání výsledků. Tyto výsledky byly zpracovány do grafů a tabulek. Na základě zjištěných teoretických a praktických poznatků bylo pojednáno o jednotlivých odrůdách, jejich kvantitativních a kvalitativních hodnotách.
Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována analýze makrookolí podniku, kde jsou popsány ekonomické faktory, politické faktory a technologické faktory dopravního trhu. Další částí je analýza podniku, která zahrnuje finanční analýzu, personální analýzu, analýzu mikrookolí podniku a také analýzu SWOT. Další částí práce je samotná strategie firmy, součástí je marketingová strategie, tržní segmentace a řízení lidských zdrojů. Poslední část práce je věnována výhledu do budoucnosti, součástí této části je návrh reorganizačního plánu.
Marketingová strategie firmy Interkontakt na českém a zahraničních trzích
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena na několik částí. V první části práce se pokusím obecně popsat marketingovou strategii z teoretického hlediska. V další části práce se budu věnovat popisu struktury činnosti firmy. Další část je věnovaná samotné marketingové strategii, kde nejdříve uvedu hlavní cíle marketingové strategie a poté popíši jednotlivé marketingové nástroje, sloužící k dosažení marketingových cílů společnosti. Jako součást marketingových nástrojů, které budu zkoumat, jsem si zvolila produkt, prodejní personál, cenu, relationship marketing, komunikační mix a metodiku pronikání na zahraniční trhy. Předposlední část práce bude obsahovat SWOT analýzu. Velký důraz bude kladen na hrozby pro společnost, na kterých bude následně založen navrhovaný projekt zlepšení. V poslední části provedu zhodnocení účinnosti marketingu a splnění stanovených marketingových cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.