| |
|
Návrh projektu realokace vybrané firmy
Pospíšil, Pavel ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice projektového řízení, konkrétně návrhu plánu projektu realokace výrobních, skladových a kancelářských prostor vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá výkladem základních poznatků a nástrojů projektového managementu prakticky užitých v kapitolách následujících. V praktické části práce je v jedné z kapitol provedena analýza současného stavu formou studie příležitosti a v kapitole následující sestrojen návrh projektu obsahující časovou, zdrojovou a nákladovou analýzu a analýzu rizik projektu. V závěru práce je pak popsán přínos projektu a práce jako takové.
|
|
Binokulární vidění a výroba anaglyfů
Pospíšil, Pavel ; Šanda, Jaroslav (oponent) ; Fedra, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá fyziologii binokulárního vidění a s ní spojené stereoskopie, kdy hlavní prezentovanou metodou je výroba anaglyfů. V první části práce je čtenář seznámen s anatomií a fyziologií oka s úzkým zaměřením především na geometricko-optické vlastnosti oka a podstaty binokulárního vidění, které je základem výroby stereoskopických obrázků. V druhé části jsou představeny jednotlivé metody používané k zobrazování trojrozměrných vizuálních vjemů, jejich princip a technické provedení. Dále práce podrobně popisuje vznik anaglyfu a s ním spojené problematiky. Souběžně s prací vznikl program ANAGLYPH, jež umožňuje připojení dvojice kamer, jejich programové řízení a získávání kvalitních stereoskopických obrázků, které se stávají dobrým základem anaglyfů. Prezentované anaglyfy byly pořízeny pomocí dvojice kamer Logitec C120 a pro srovnání fotoaparáty Canon 450D. Tyto výsledky byly prezentovány skupině pozorovatelů a statisticky vyhodnoceny s jejich následnou analýzou. Elektronická verze práce, všechna získaná data a program jsou na přiloženém DVD.
|
|
Hodnocení pěstitelských vlastností nových PIWI odrůd
Pospíšil, Pavel
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením pěstitelských vlastností nových PIWI odrůd. Hlavní cílem bylo zjistit, zda jsou nové, interspecifické odrůdy pocházející z jiných zemí EU vhodné pro naše podmínky. Literární část pojednává o křížení interspecifických odrůd, o registraci odrůd a o zkouškách odlišnosti, uniformity, stálosti a užitné hodnoty. V metodice jsou popsány vybrané odrůdy Solaris, Aletta, Johanniter, Hibernal, Saphira, Cabernet Cortis, Rösler, které mají předpoklad pro jejich rozšíření v ČR. Pokus probíhal na vinicích soukromé společnosti, která má tyto odrůdy vysázené ve větších plochách a vyrobená vína již prodávají na českém trhu. Dále jsou popsány analytické metody použité k získání výsledků. Tyto výsledky byly zpracovány do grafů a tabulek. Na základě zjištěných teoretických a praktických poznatků bylo pojednáno o jednotlivých odrůdách, jejich kvantitativních a kvalitativních hodnotách.
|
| |
| |
|
Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována analýze makrookolí podniku, kde jsou popsány ekonomické faktory, politické faktory a technologické faktory dopravního trhu. Další částí je analýza podniku, která zahrnuje finanční analýzu, personální analýzu, analýzu mikrookolí podniku a také analýzu SWOT. Další částí práce je samotná strategie firmy, součástí je marketingová strategie, tržní segmentace a řízení lidských zdrojů. Poslední část práce je věnována výhledu do budoucnosti, součástí této části je návrh reorganizačního plánu.
|
|
Marketingová strategie firmy Interkontakt na českém a zahraničních trzích
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena na několik částí. V první části práce se pokusím obecně popsat marketingovou strategii z teoretického hlediska. V další části práce se budu věnovat popisu struktury činnosti firmy. Další část je věnovaná samotné marketingové strategii, kde nejdříve uvedu hlavní cíle marketingové strategie a poté popíši jednotlivé marketingové nástroje, sloužící k dosažení marketingových cílů společnosti. Jako součást marketingových nástrojů, které budu zkoumat, jsem si zvolila produkt, prodejní personál, cenu, relationship marketing, komunikační mix a metodiku pronikání na zahraniční trhy. Předposlední část práce bude obsahovat SWOT analýzu. Velký důraz bude kladen na hrozby pro společnost, na kterých bude následně založen navrhovaný projekt zlepšení. V poslední části provedu zhodnocení účinnosti marketingu a splnění stanovených marketingových cílů.
|