Název: Marketingová strategie firmy Interkontakt na českém a zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Interkontakt on the czech and foreign markets
Autoři: Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing; zákazník; competition; customer; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16026

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11999


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet