Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociální sítě Facebook jako didaktického prostředku ve výuce
Kaiserová, Martina ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení sociální sítě Facebook ve výchovně-vzdělávacím procesu s uvedením konkrétních postupů ve výuce předmětu Informační a komunikační technologie. V teoretické části jsou definovány pojmy jako didaktika odborných předmětů, výchovně-vzdělávací cíle, formy a metody výuky, dále pak historie a typy sociálních sítí s důrazem na sociální síť Facebook. Praktická část práce je rozdělena na dílčí části, v úvodu jsou vytvořeny konkrétní postupy pro využití sociální sítě Facebook v předmětu Informační a komunikační technologie. V další části pak bylo provedeno dotazníkového šetření u žáků střední odborné školy, které zjišťovalo jejich spokojenost s používáním Facebooku ve výuce a individuální rozhovor zjišťující názory pedagogů, jaký oni zaujímají postoj k využívání Facebooku při výuce. Na základě získaných poznatků jsou doporučeny dílčí změny, které by měly vést k tomu, aby používání Facebooku pomohlo k lepšímu dosažení výchovně-vzdělávacích cílů.
Design of Staff Assessment System
Vaníček, Josef ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na aktuální téma pracovního hodnocení zaměstnanců. Cílem je vytvoření návrhu systému hodnocení pracovníků ve výrobním podniku. V teoretické části jsou jednotlivé kapitoly zaměřeny na systém hodnocení, metody hodnocení, hodnotící rozhovor, zavádění systému hodnocení, motivaci a odměňování. Praktická část charakterizuje společnost, stávající systém hodnocení a odměňování pracovníků. Návrh nového systému vznikl sběrem informací z dotazníkového šetření, rozhovorů se zaměstnanci a studiem firemních dokumentů. Nový systém hodnocení a odměňování je navržen pro všechny zaměstnance včetně cílů a jejich kritérií. Závěr diplomové práce udává vedení společnosti doporučení v oblasti implementace systémů, návrhu zaměstnaneckých výhod a využití metod nefinanční motivace.
Vliv zahraničních investic na nezaměstnanost ve vybraném regionu
Růžičková, Ivana ; Tomšík, Karel (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Česká republika se svou ekonomikou patří mezi úspěšné příjemce přímých zahraničních investic, z čehož vyplývá řada pozitivních dopadů. K jednomu z nejdůležitějších se řadí tvorba nových pracovních míst u zahraničních investorů, ale také u tuzemských dodavatelů. Mezi další se řadí například zvyšování produktivity práce, nové technologie či manažerské know-how. Diplomová práce popisuje problematiku přímých zahraničních investic. Jejich vliv a působení na nezaměstnanost, konkrétně v okrese Louny je zhodnocen v analytické části.
Vyhodnocení přechodu z daňové evidence na vedení účetnictví v konkrétní firmě
Tůmová, Jana ; Stárová, Marta (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor přechodu z vedení daňové evidence na účetnictví. Cílem práce je definovat pojmy při přechodu z jedné evidence ekonomické činnosti na druhou a teoretický rozbor tohoto přechodu s cílem modelovat změnu na konkrétním ekonomickém subjektu. První část diplomové práce je zaměřena na obecnou teorii vedení daňové evidence a účetnictví, definice evidencí ekonomické činnosti a jejich prezentaci. Analýzou zákonných norem a odborné literatury je vytvořen návrh jednotlivých kroků postupu ekonomického subjektu při realizaci přechodu. Druhá část diplomové práce je zaměřena na aplikaci získaných informací na konkrétní existující ekonomický subjekt. Cílem je realizace přechodu z daňové evidence na účetnictví s kompletním dokončením a možností zahájit vedení účetnictví v následujícím zdaňovacím období. V závěrečné části je přechod z daňové evidence na účetnictví posouzen z pohledu daňového subjektu, státních úřadů a veřejnosti. Součástí praktického náhledu jsou také názorné účetní výkazy.
Návrh systému hodnocení pracovníků
Šebestová, Valerie ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou systému hodnocení pracovníků státního podniku Česká pošta s. p. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o koncepci personální práce v návaznosti na řízení lidských zdrojů, je zde vymezen pojem hodnocení pracovníků a jednotlivé metody. V praktické části jsou shrnuty poznatky z kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou individuálního interview. V závěru diplomové práce jsou interpretovány výsledky kvalitativního výzkumu a doporučení pro aplikaci metody MbC včetně doplňkové metody Záznamu kritických případů do systému hodnocení pracovníků.
Návrh systému hodnocení pracovníků
Herboltová, Jana ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na systém hodnocení pracovníků ve vybrané společnosti. Cílem diplomové práce Návrh systému hodnocení pracovníků je analyzovat a zhodnotit stávající systém hodnocení pracovníků v dané společnosti a na základě zjištěných skutečností navrhnout opatření směřující k optimalizaci systému hodnocení. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vycházející z literární rešerše. Podkladem pro zpracování první části práce je výklad odborné literatury související s daným tématem. Ve druhé, praktické části práce, je představena zvolená společnost. Následně jsou shrnuty analytické poznatky, vycházející z empirického šetření a dostupných informací získaných studiem vnitropodnikové dokumentace. Na závěr je provedena komparace teoretických a praktických poznatků a je navržen systém hodnocení pracovníků dané společnosti. Navržený systém je zhodnocen z hlediska nákladovosti, časové náročnosti a je upozorněno na případná rizika, která by mohla provázet realizaci projektu.
Zhodnocení marketingové komunikace
Kučerová, Adéla ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace, konkrétně se zaměřením na osobní prodej ve vybraném podniku. Teoretické poznatky, jež se týkají této problematiky, jsou obsaženy v první části této práce. Podrobněji je zde rozebrána komunikační aktivita, zvaná osobní prodej, na níž se práce konkrétněji zaměřuje. Druhá část práce je věnována charakteristice společnosti Bohemia energy, včetně její marketingové komunikace, opět s bližším zaměřením na osobní prodej. Tato část dále obsahuje zhodnocení dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 667 respondentů. Toto šetření bylo vytvořeno za účelem zjištění míry kvality poskytovaných služeb ze strany obchodních zástupců této společnosti. Výsledky z průzkumu poukázaly na nedostatky v této komunikační aktivitě a v mnoha případech potvrdily neseriózní chování a nekalé praktiky obchodních zástupců. Na základě vyhodnocení dotazníkové šetření bylo současně navrženo několik doporučení, díky kterým by se mohlo předcházet již zmiňovaným situacím. Pořizování audio nahrávek se souhlasem zákazníka či předem domluvené schůzky by mohly snížit pravděpodobnost sdělování nepravdivých informací a zároveň tak zkvalitnit poskytovanou službu.
Zhodnocení marketingové komunikace
Kubaštová, Michaela ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací výstavy Země Živitelka, která patří k nosným produktům společnosti Výstaviště České Budějovice a.s. Cílem je zhodnocení současné situace ve společnosti a efektivní sestavení prvků marketingového komunikačního mixu. První část práce je tvořena teoretickými východisky k dané problematice. Jsou zde definovány základní pojmy, jako je marketing a marketingová komunikace, její cíle a strategie. Následuje popis dílčích prvků komunikačního mixu se zaměřením na současné trendy a marketingovou komunikaci na internetu. Významná pro tuto práci jsou především teoretická specifika veletrhu jako produktu a jeho propagace. Uvedená východiska tvoří klíčový podklad pro praktickou část práce. Nejprve je představena společnost Výstaviště České Budějovice a.s. a charakter služeb, které poskytuje. Hlavní část tvoří analýza komunikačního mixu výstavy Země Živitelka, která obsahuje popis a zhodnocení stávajících prvků marketingové komunikace, které společnost využívá. Následně je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem je zjistit, jaký postoj mají respondenti k marketingové komunikaci výstavy. Závěrečná část práce představuje konkrétní návrhy marketingové komunikace směrem k návštěvníkům i vystavovatelům za použití tradičních i moderních komunikačních aktivit.
Životní úroveň českých domácností
Hálová, Renata ; Procházková, Radka (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo posoudit stávající stav životní úrovně domácností v České republice, a to jak z pohledu statistických ekonomických dat, tak z hlediska vnímání životní úrovně obyvateli České republiky. V teoretické části byly shrnuty základní definice dané problematiky, vysvětleny různé přístupy k hodnocení životní úrovně, popsány vybrané ukazatele a faktory ovlivňující vývoj životní úrovně. Praktická část zanalyzovala vývoj vybraných ekonomických ukazatelů životní úrovně na základě dat získaných z Českého statistického úřadu. K analýze sociologických ukazatelů byla využita data z Českého sociálněvědního archivu. Jednalo se o výstupy z průzkumu veřejného mínění Naše společnost 2015, který provedlo Centrum pro výzkum veřejného mínění. Bylo prokázáno, že životní úroveň domácností v České republice s časem roste. Zároveň bylo zjištěno, které faktory životní úroveň ovlivňují, a v jaké míře. Závěrečná část poskytuje zhodnocení výsledků a případné návrhy doporučení, které by mohly vést ke zvýšení či stabilitě životní úrovně domácností v České republice.
Zhodnocení účetní závěrky konkrétního obchodního závodu sestavené dle českých právních předpisů
Chochlíková, Lucie ; Stárová, Marta (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
V diplomové práci je zhodnocena účetní závěrka konkrétního obchodního závodu sestavené dle českých právních předpisů. V teoretické části diplomové práce jsou uvedeny informace z českých i zahraničních zdrojů, které jsou nezbytné pro sestavení praktické části práce. Jsou zde uvedeny právní předpisy týkající se účetní závěrky a účetnictví. Také jsou popsány jednotlivé kroky, které jsou nevyhnutelné pro sestavení účetní závěrky. V praktické části práce je zhodnocena účetní závěrka v konkrétním obchodním závodu a jsou zobrazeny některé problematické části u jednotlivých kroků sestavení účetní závěrky a návrhy na vylepšení této problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.