Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí101 - 110další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh doporučení pro využití guerilla marketingu
Kulčák, Bruno ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pracuje s tématem guerilla marketingu, jakožto jednou z netradičních forem marketingu a jeho použití v marketingových kampaní. Zároveň je nahlíženo na psychologickou stránku věci a na fakt, že psychologie je s marketingem úzce spojena. V teoretické části je představena literatura a pojmy z oblasti marketingu a psychologie. Analytická část je rozdělena na 2 části, kde každá rozebírá jiné přístupy ke guerilla marketingovým kampaním. Následně v návrhové části jsou parametry jednotlivých kampaní porovnány a ze získaných poznatků je navrhnut výstup a doporučení. Nakonec je vytvořen návrh, jak pomocí poznatků z této práce takovou guerilla marketingovou kampaň vytvořit.
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketingový audit vybrané společnosti
Ermolin, Daniil ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu společnosti Tungaloy Rus se zvláštním zaměřením na spokojenost jejích pracovníků. V teoretické části diplomové práce se vymezuje pojem a význam marketingového auditu, a taktéž podstata spokojenosti pracovníků a moderní přístupy k jejímu měření. V analytické části diplomové práce se provádí marketingový audit společnosti Tungaloy Rus a průzkum spokojenosti jejích pracovníků. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové činnosti společnosti.
Návrh na zlepšení marketingového mixu internetového obchodu
Roztočilová, Zuzana ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti About You GmbH. První část práce obsahuje teoretický popis důležitých pojmů z marketingu a vybraných analýz. Následuje analytická část práce, která obsahuje představení společnosti, dále analýza vnitřního a vnějšího prostředí a následně vyhodnocuje dotazníkové šetření aplikované na zákazníky z České republiky. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz a dotazníkového šetření uvedeny návrhy na případné zlepšení marketingového mixu a jejich analýza rizik.
Návrh na změnu komunikačního mixu společnosti
Žáková, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na změnu komunikačního mixu společnosti C SYSTEM CZ a.s. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část zahrnuje důležité marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu. Cílem těchto návrhů je získání nových zákazníků, posílení vztahů se stávajícími zákazníky a dále zvýšení povědomí o společnosti a jejich produktech.
Návrh marketingové strategie
Procházka, David ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Domácí dobroty s.r.o., která vyrábí a prodává sušené ovoce. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká zavedení nového produktu a rozšíření propagace podniku. Součástí práce je také strategická analýza vnějšího a vnitřního okolí podniku. Návrhová část se pak zamě-řuje na konkrétní návrhy nové marketingové strategie společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kalužík, Matěj ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění a řešení problémů, které ovlivňují prodeje nafukovacích člunů a lodí firmy Gumotex a.s. přes oficiální e-shop. Problémy jsou identifikovány za pomocí analýzy dat z nástroje Google Analytics, osobních konzultací ve firmě a vytyčené teorie online marketingu. Práce obsahuje návrhy na zlepšení situace v podobě necenových výhod pro zákazníka, zesílení středu konverzní cesty a zlepšení koordinace kanálů a zapojení dlouhodobější strategie.
Specifické faktory úspěchů – zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Havíř, David
Cíl článku: Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchů firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals, v nejvíce citovaných vědeckých článcích vydaných v letech 2015 a 2016 a indexovaných databází Web of Science. Metodologie: Tento článek je založen na sběru a analýze vědeckých článků týkajících se zákaznické zkušenosti, tvorby hodnoty, born globals a případové studii v oblasti born globals. Vědecký cíl: Cílem tohoto článku je zjistit, do jaké míry jsou faktory zákaznické zkušenosti, tvorby hodnoty a born globals považovány za faktory úspěchů a jak jsou spolu spojovány ve vědeckých publikacích. Zjištění: Analýza literatury odhalila úzkou spojitost oblasti tvorby hodnoty se zákaznickou zkušeností a potvrdila jejích významnost pro úspěch a konkurenceschopnost firem. Firmy born globals skrze své identifikované vnitřní a vnější faktory by naopak mohly z kombinace těchto oblastí těžit pro posílení svého postavení na globálním trhu. Závěr: Zákaznická zkušenost a tvorba hodnoty vykazují povahu faktorů úspěchu a několikero vzájemných styčných bodů jako soustředění na zákazníka, překonání jeho očekávání nebo vliv jejich řízení na spokojenost, retenci a loajalitu zákazníků. Zákaznická zkušenost, stejně jako tvorba hodnoty, vztahuje do svého konceptu tvorbu hodnotu a vytváří tak prostor pro další výzkum zaměřený na jejich synergii. Prostor pro další výzkum taktéž poskytuje využití této synergie firmami born globals pro podporu diferenciaci a konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí101 - 110další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.