Original title:
Možnosti zvyšování efektivity správy a optimalizace PPC reklamních kampaní
Translated title:
Possibilities of better effectivity and optimization of PPC campaign management
Authors:
Malina, Jaroslav ; Stříteský, Václav (advisor) ; Žebrák, Miroslav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tématem této bakalářské práce je analýza stávající situace na poli internetového marketingu, konkrétně reklamních systémů PPC. Práce se zabývá především problémy z praxe při správě většího množství kampaní a rozdíly mezi jednotlivými systémy.This bachelor's thesis is focused on current situation on the field of internet marketing, concretely advertising PPC systems. The thesis considers practical issues of managing bigger amount of campaigns and differences among particular systems.
Keywords:
marketing; ppc; search engine marketing; sem; marketing; ppc; search engine marketing; sem
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13603