Original title:
Analýza komunikačního mixu vybrané firmy
Translated title:
Analysis of the Communication Mix of selected firm
Authors:
Vargová, Štěpánka ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Stříteský, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vzdělávací agentury a nakladatelství AMOS. Cílem je především zhodnotit současný stav použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a navrhnout případné změny a využití dalších nástrojů s ohledem na komunikační cíle firmy.The dissertation is concerned with the analysis of the communication mix of the educational agency and publisher AMOS. The objective is to review present application of communication instruments and propose some modifications and utilisation of other instruments respecting the communication aims of the firm.
Keywords:
Communication mix; Internet; Marketing of services; internet; komunikační mix; marketgin služeb
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13428