Název:
Regionální a celostátní turistické portály v ČR
Překlad názvu:
Regional and national tourist portals
Autoři:
Hofštetrová, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na význam internetu v marketingu cestovního ruchu, vysvětluje pojem internetový portál a v hlavní části představuje a hodnotí celostátní turistický portál Czecot.Thesis focuses on the importance of internet in marketing strategy of tourism, explains the meaning of the word "portal" and introduces and judges the national tourist portal Czecot.
Klíčová slova:
Czecot; internetový marketing; portál; Czecot; internet marketing; portal
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13068