Název:
Marketing cestovního ruchu v éře globalizace
Překlad názvu:
Marketing of tourism in the era of globalization
Autoři:
Villinová, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zaměřuje na důsledky globalizace na poptávku v cestovním ruchu a především na marketing cestovního ruchu. Důraz byl kladen na využití zahraničních zdrojů.This work focuses on implications of globalization on tourism demand and above all on marketing of tourism. The stress was on the use of foreign sources and literature.
Klíčová slova:
cestovní ruch; globalizace; marketing; globalization; marketing; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13058