Original title:
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby
Translated title:
Marketing strategy of tourism development in the zoo Chleby
Authors:
Motejlková, Jana ; Jarolímková, Liběna (advisor) ; Netková, Jarmila (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V první kapitole popisuje Zoo Chleby obecně. V druhé kapitole popisuje obecně markewtingovou strategii v cestovním ruchu. V třetí kapitole porovnává zoo v Chlebech a ve Vyškově. Ve čtvrté kapitole provádí praktickou aplikaci.In the first chapter describes the Zoo Chleby in general. The second chapter describes the general marketing strategy in tourism. In the third chapter compares the zoo in Chelby and in Vyškov. In the fourth chapter carries out a practical application.
Keywords:
marketing strategy; SWOT analysis; zoo Chleby; marketing cestovního ruchu; swot analýza; zoo chleby
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13056