Název:
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby
Překlad názvu:
Marketing strategy of tourism development in the zoo Chleby
Autoři:
Motejlková, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první kapitole popisuje Zoo Chleby obecně. V druhé kapitole popisuje obecně markewtingovou strategii v cestovním ruchu. V třetí kapitole porovnává zoo v Chlebech a ve Vyškově. Ve čtvrté kapitole provádí praktickou aplikaci.In the first chapter describes the Zoo Chleby in general. The second chapter describes the general marketing strategy in tourism. In the third chapter compares the zoo in Chelby and in Vyškov. In the fourth chapter carries out a practical application.
Klíčová slova:
marketing cestovního ruchu; swot analýza; zoo chleby; marketing strategy; SWOT analysis; zoo Chleby
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13056