Original title:
Marketingová politika firmy v informační společnosti
Authors:
Marek, Jan ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Bébr, Richard (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.
Keywords:
komunikace; marketing; marketingový mix; PPC reklama; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3702