Název:
Proces zavádění Standardů kvality sociálních služeb v organizaci La Strada ČR na příkladu Standardu 3
Překlad názvu:
Process of Creation and Implementation of Social Services Quality Standard in La Strada Czech Republic based on the example of Standard 3
Autoři:
KEFURTOVÁ, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá procesem tvorby a zavádění Standardů kvality sociálních služeb na příkladu Standardu kvality 3 do běžné praxe sociálních pracovnic a pracovníka organizace La Strada ČR a zároveň má upozornit na podstatné souvislosti nutné pro proces tvorby. Teoretická část se opírá o rámce organizace La Strada, sociální management a řízení lidských zdrojů, Standardy kvality sociálních služeb a metodiku Standardu kvality 3 týkajícího se jednání se zájemcem o službu. Praktická část si klade za cíl zjistit, na základě rozhovorů se sociálními pracovnicemi a pracovníkem organizace, praktickou využitelnost metodiky při práci s klientelou. The thesis focuses on the process of creation and implementation of Social Services Quality Standard based on the example of Standard 3 in the everyday work of La Strada Czech Republic{\crq}s social workers and points out aspects that are essential to be considered in its development. The theoretical part is based on the La Strada philosophy, social and personnel management, Social Services Quality Standards and on the methodology of the quality standard relating to the dealings with seekers of social services. Based on interviews with the organization{\crq}s social workers, the practical part then aims to assess the practical value of the methodology in dealings with clients.
Klíčová slova:
kompetence sociální/ho pracovnice/íka a vedoucí sociálních služeb; La Strada; metodika k zavádění standardu kvality 3; poslání; Standardy kvality sociálních služeb; vedení týmu; La Strada; methodology relating to the implementation of Social Service Quality Standard 3; mission; powers of social workers and of manager of social services; Social Services Quality Standards; team leadership Citace: KEFURTOVÁ, Anna. Proces zavádění Standardů kvality sociálních služeb v organizaci La Strada ČR na příkladu Standardu 3. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14551