Název:
Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.
Překlad názvu:
Evaluation of marketing strategy applied in a specific social service institutions while taking conditions of the Act 108/2006 Coll. on social services into consideration and suggested strategy innovation.
Autoři:
VRÁBLIKOVÁ, Andrea Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce {\clqq}Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace`` bylo zjistit, zda zařízení vůbec marketingové strategie využívají, a pokud ano, v jakých oblastech. Zjišťovala jsem také, jaký dopad na chod zařízení má nový zákon o sociálních službách, a zda existují nějaké rozdíly v používání strategií dle zřizovatele zařízení. Marketing sociální péče nemá v České republice dlouhou historii, jde o segment kterému není věnována dostatečná pozornost. Marketing je ve většině případů používán u soukromých poskytovatelů sociálních služeb. The objective of my thesis ``Evaluation of the marketing strategy of selected social services facilities operating under the Social Services Act No. 108/2006 Coll., and its proposed innovation{\crqq} was to ascertain whether the facilities had been making use of any marketing strategy, and if so, in what fields. I also investigated the impact of the new Social Services Act on operation of the facilities, and whether there were any differences in usage of strategies in dependence on the founders of the facilities. Marketing of social care has not had a long history in the Czech Republic; it is a segment which has not been experiencing sufficient attention. Marketing is mostly used by private providers of social services.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Sociální služby; Standardy kvality sociálních služeb.; Zařízení sociálních služeb; Zákon o sociálních službách; Act on Social Services; Marketing; Marketing strategy; Social services; Social services facilities; Standards of quality social services. Citace: VRÁBLIKOVÁ, Andrea. Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12882