Název: Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.
Překlad názvu: Evaluation of marketing strategy applied in a specific social service institutions while taking conditions of the Act 108/2006 Coll. on social services into consideration and suggested strategy innovation.
Autoři: VRÁBLIKOVÁ, Andrea
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Sociální služby; Standardy kvality sociálních služeb.; Zařízení sociálních služeb; Zákon o sociálních službách; Act on Social Services; Marketing; Marketing strategy; Social services; Social services facilities; Standards of quality social services.
Citace: VRÁBLIKOVÁ, Andrea. Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12882

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86190


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-20, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet