Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.
VRÁBLIKOVÁ, Andrea
Cílem mé práce {\clqq}Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace`` bylo zjistit, zda zařízení vůbec marketingové strategie využívají, a pokud ano, v jakých oblastech. Zjišťovala jsem také, jaký dopad na chod zařízení má nový zákon o sociálních službách, a zda existují nějaké rozdíly v používání strategií dle zřizovatele zařízení. Marketing sociální péče nemá v České republice dlouhou historii, jde o segment kterému není věnována dostatečná pozornost. Marketing je ve většině případů používán u soukromých poskytovatelů sociálních služeb.
Integrace dětí s kombinovaným postižením
VRÁBLIKOVÁ, Andrea
Cílem mé práce "Integrace dětí s kombinovaným postižením" bylo zjistit, s jakými problémy se potýkají rodiče dětí s kombinovaným postižením v rámci školské integrace, tedy zejména do základních škol v Karlovarském kraji. Dále jsem se zaměřila na učitele, kteří mají tyto děti integrovány ve své třídě. Při zpracování výzkumu jsem použila jako základní metody dotazování a analýzu dokumentů.U metody dotazování jsem zvolila techniku rozhovoru. Při sběru dat pomocí analýzy dokumentů jsem využívala techniku sekundární analýzy dat. Z výzkumu vyplynulo mnoho hypotéz. Práce by měla posloužit jako cenný zdroj informací o této dnes velmi diskutované problematice.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vráblíková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.