Original title: Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Translated title: Sales promotions, its structure, economics, accounting and tax context
Authors: NOVÁKOVÁ, Jana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: Tématem mé práce je podpora prodeje. Podpora prodeje je jedním z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu. Zahrnuje soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. Podpora prodeje dokáže zákazníka okamžitě motivovat k uskutečnění obchodu. Její význam stále roste. Podpora prodeje proto představuje aktuální výhody, které zvláště v současné době hrají velmi významnou roli v konkurenčním boji. Podpora prodeje stejně jako ostatní nástroje propagace souvisí s finančními, účetními, daňovými a dalšími aspekty. Právě jejich vzájemná interakce představuje výsledný efekt podpory prodeje. Vše se promítá do evidence, resp. způsobu vedení účetní a daňové evidence.
Keywords: discount; sales promotions; sales promotions programme; podpora prodeje; program podpory prodeje; slevy
Citation: NOVÁKOVÁ, Jana. Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9570

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86170


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2012-02-20, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share