Original title:
Návrh marketingové strategie pro společnost AGRO-partner s.r.o.
Translated title:
Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o.
Authors:
Dvořáková, Tereza ; Postler, Milan (advisor) ; Hrůša, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Marketingová komunikace je v dnešním moderním světě chápána jako faktor rozhodující o úspěchu firmy. Správné zacílení, porozumění zákazníkům a včasné využívání příležitostí se stává silnou konkurenční výhodou. Přesto existuje mnoho firem, které dosud do své činnosti marketingový přístup nezačlenily. To je také případ společnosti AGRO-partner. Právě proto je předmětem diplomové práce návrh marketingové strategie této společnosti. Práce si klade za cíl sestavit strategii tak, aby naplňovala cíle společnosti s přihlédnutím ke specifikům B-to-B trhů, okolnímu prostředí a reálným možnostem firmy.Nowadays, the marketing communication is a very crucial factor of the business success. Efficient targeting, understanding of customer's needs and using opportunities is being the significant competitive advantage. Nevertheless, there are many companies that don't understand the importance of the marketing approach and AGRO-partner is one of them. That is why, I have chosen the Marketing strategy proposal for AGRO-partner s.r.o. to be my master thesis theme. The aim of the thesis is to compose the strategy based on strategic goals of the company, considering specifics of B-to-B markets, surroundings of the company and its realistic sources.
Keywords:
B-to-B marketing; marketing management; marketing strategy; B-to-B marketing; marketingová strategie; marketingový řídicí proces
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29488