Název:
Propagace České republiky v USA se zaměřením na New York
Překlad názvu:
Promotion of the Czech Republic in the USA, mainly focused on New York
Autoři:
Štědronská, Petra ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá problematikou propagace České republiky v zahraničí a je zaměřena hlavně na americký trh a především na New York. Informovanost americké veřejnosti o České republice není příliš velká, často je stále ještě zaměňována za Československo. Její image také není příliš pozitivní. Vše by se ale dalo změnit pomocí účinné propagace. Komunikační kampaně jsou ovšem na americkém konkurenčním trhu velice nákladné a tudíž těžko realizovatelné. Je proto potřeba zaměřit se na takové marketingové nástroje, které nezatěžují příliš rozpočet. Teoretická část práce pojednává o marketingových a komerčních komunikacích, o přípravě komunikační kampaně a o nástrojích, které jsou v tomto procesu používány. Dále pak o propagaci cestovního ruchu a jejich specifikách. Praktická část práce se pak konkrétně zaměřuje na současnou propagaci České republiky v zahraničí a na americkém trhu, na problémy, se kterými se Česko potýká a nabízí možná řešení.This thesis deals with the promotion of the Czech Republic abroad and in the American market, and focuses primarily on New York. The American public isn't very aware of Czech Republic, in fact still confusing it with Czechoslovakia, also the image of Czech Republic isn't very positive. All of this could be changed with effective promotion. Communication campaigns within the large American competition could be very expensive and therefore difficult to achieve, because of this it would be very important to focus on marketing tools which are budget friendly. The theoretical part of this thesis presents marketing and commercial communication, as well as preparation of communication campaigns and tools toward it. It also specifics on the promotion of tourism. The practical part of this thesis focuses on the current promotion of the Czech Republic abroad and in the American market, and problems the Czech Republic has to deal with, as well as offers possible solutions.
Klíčová slova:
americký trh; propagace; Česká republika; american market; Czech Republic; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29467