Název: Průzkum produktů turistického infromačního centra v Berouně v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Překlad názvu: Product research of tourist information centre in Beroun in acordance with event marketing analysis
Autoři: BROŽENSKÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Berounsko; Event marketing; Hořovicko; Informační centre keltské kultury; Křivoklátsko; TIC; Český kras; Berounsko; Event marketing; Hořovicko; Information centre of celtic culture; Křivoklátsko; TIC; Český kras
Citace: BROŽENSKÁ, Lucie. Průzkum produktů turistického infromačního centra v Berouně v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7897

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet