Original title:
Průzkum produktů turistického infromačního centra v Berouně v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Translated title:
Product research of tourist information centre in Beroun in acordance with event marketing analysis
Authors:
BROŽENSKÁ, Lucie Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce analyzuje produkty Městského informačního centra v Berouně a Informačního centra keltské kultury v Nižboře. Dále je v ní je zde zachycena analýza kulturních akcí na území Berounska a využití zážitkového marketingu v dané oblasti.The Work analyze products of Town information centre in Beroun and Information centre of celtic culture in Nižbor. My work also contains analyze of cultural events in Berounsko and usage event marketing in this area.
Keywords:
Berounsko; Event marketing; Hořovicko; Information centre of celtic culture; Křivoklátsko; TIC; Český kras; Berounsko; Event marketing; Hořovicko; Informační centre keltské kultury; Křivoklátsko; TIC; Český kras Citation: BROŽENSKÁ, Lucie. Průzkum produktů turistického infromačního centra v Berouně v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7897