Original title: Firma T-mobile: postavení a marketingová strategie na českém trhu a v zahraničí
Authors: Tvrdá, Kristýna ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Lukáš, Zdeněk (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce hodnotí současné postavení a marketingové strategie firmy T-mobile. Zachycuje historii firmy i její globální strategii. Velká pozornost je věnována dvěma evropským trhům mobilních operátorů, německému a českému. Práce popisuje vstup T-mobilu na německý a český trh, místní konkurenci i zákaznickou strukturu. Jednotlivé národní marketingové strategie pro tyto trhy charakterizuje pomocí nástrojů marketingového mixu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/267

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8558


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share