Název:
Pohled na učitelské role prostřednictvím tematických koláží
Překlad názvu:
The view of the teachers' roles via the thematic collages
Autoři:
KRNINSKÝ, Luboš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje motivaci a emocím v souvislosti s profesí učitele. Teoretická část přináší poznatky o různých přístupech k motivaci a emocím a o souvislostech této problematiky s učitelským povoláním. Ve vztahu k tematice emocí prožívaných vyučujícími je pojednáno též o zátěži a stresu v profesi učitele. Praktická část práce zkoumá výše uvedené u osmi vyučujících základní školy pomocí polostrukturovaného rozhovoru a tematických koláží, které se věnují profesní roli učitele.The work deals with motivation and emotions in connection with the teacher profession. The theoretical part provides knowledge of different approaches to motivation and emotions, and about the connection of this issue with the teacher profession. In relation to the teacher emotions there are also discussed the burden and stress in their profession. The practical part of the paper examines the above mentioned at eight elementary and lower secondary school teachers by using semi-structured interview and thematic collages, dedicated to the professional role of teachers.
Klíčová slova:
emoce; Motivace; role učitele; tematické koláže.; učitel; učitelský stres; emotions; Motivation; teacher; teacher stress; teacher?s role; thematic collages. Citace: KRNINSKÝ, Luboš. Pohled na učitelské role prostřednictvím tematických koláží. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15612