Název:
Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Autoři:
Skálová, Šárka ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikace; srovnání s konkurencí; výrobek
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/255